0.6

914 44 27
                                    

Hellomsular.

Daren

Laren'e yazmıştım, şu an aceleyle yazmıştım ama eve döndüğüm zaman kesinlikle dikkatle ilgilenecektim onunla, hem konusu ilgimi çekmişti hem de benden sonra neden Nadven'e yazdığını merak etmiştim.

"Amına koyduğumun kızı resmen açık açık sen benim ikinci planımsın diyor."

"Kız bile senin yerinin ne olduğunu biliyor, çok da  şaşırmamak lazım." Laren'e hakaret etmesi zaten fazla olan sinirimi daha da arttırmıştı.

"Bence önce hangimize yazacağını beklemeye gerek yok, onun önceliği olan benim."

Ve dinkk! Mesaj sesi ilk benim telefonumdan gelmişti.

motorhastasiyazar :Sen bana cevap verdin?🤨

motorhastasiyazar :Evet evet.😳

motorhastasiyazar :SEN BANA CEVAP VERDİN.🤯

motorhastasiyazar :BANA YAZAN PARMAKLARINI YALARIM SENİN.👅

Fena bir şeydi bu kız anlaşılan, mesajlarıyla bile etkiliyordu insanı.

Başka bir mesaj seni daha yankılandı masada bu sefer Nadven'e gelmişti mesaj.

"Ne yazmış? Oyunun kuralı bu, iki kişiye de aynı anda yazıyorsa mesajı göstermek veya söylemek zorundasın."

Ve telefonu bana doğru çevirdi.

motorhastasiyazar :Hayatımın aşkı gözümün nuru biriciğim bana cevap verdi.😍

motorhastasiyazar :Üstüne alınma, seninle bir işim kalmadı artık.😌

Ekranı kaydırarak üst mesajlara baktım, ona fotoğraf atmamıştı.

Rahatladım amına koyayım bana attıklarını Nadven'e de atsaydı... Neyse işte atmamış, önemli olan o.

"Hak ettiğin cevabı almışsın." Ve masadan kalkıp motorumun yanına ilerledim.

Eve geçip ilgilenecektim bu küçük hanımla.

Laren

YAZMIŞTI!

DAREN BANA CEVAP VERMİŞTİ!

Şuan midemde kelebekler horon tepiyorlardı. Diğer yazdıklarıma daha dönmemişti ama bir kere bakan sonra da bakardı değil mi? Bakardı bakardı.

Tanrım çok mutluyum!

olumusevmek : Hayr benden izin istemişsin ama bendn izin istemissin ama ben izin vermedn sen kitabına fotoğraflarım8 koymuşsun zaten

olumusevmek : Kitabi koydikran sonra niyw kzin lazim olsusn

motorhastasiyazar :Öncelikle merhaba hayatımın aşkı.

motorhastasiyazar :Ben senden izin aldım ama bana dönmedin, benim acilen kullanmam lazımdı.

motorhastasiyazar : Ben o duyuruyu attıktan sonra kitabı yayınlamadım diye ne kadar linç yedim senin haberin var mı?

motorhastasiyazar : Ben de Nevdan'a mesaj attım. Belki Nevdanla denk gelirsiniz, benden haberin olur da bakarsın diye.. ama Nevdan senden önce dönseydi bilmiyorum..

motorhastasiyazar : Ayrıca kitabımda kullandığım fotoğraflarını atmak yerine kendi fotoğraflarımı kullanayım dedim belki görür de bunlar ne diye bana yazarsın diye.🤭

motorhastasiyazar : *Hayr benden izin istemişsin ama bendn izin istemissin ama ben izin vermedn sen kitabına fotoğraflarım8 koymuşsun zaten*
Ve senin Türkçen ne kadar kusursuzmuş öyle ask tanem.😱

TELİF HAKKI (+18 Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin