TONI
Nakon povratka u hotel samo sam želeo da skinem prokleto odelo, istuširam se i legnem da odspavam. No, Lorenco je imao potrebu da mi održi predavanje.
"Znao sam odmah, jebeno sam znao. Zato si tako lako pristao da dođeš."
"Nemam pojma o čemu pričaš."
"Ne seri mi kari. Ah Lina, Lina, trebalo je da znam da ona ima svoje prste u ovome."
Poštovao sam Lorenca zbog svega što je uradio za mene, ali neću mu dozvoliti da se meša u moj odnos sa Tinom. To nikako.
"Ne možeš se ponovo petljati sa njom! Opasno je."
"Zašto?"
Ispalio sam. Naravno da sam želeo opet da je vidim. Celo telo mi se probudilo od samo jednog poljupca.
"Mora da me jebeno zajebavaš?! Ono tamo u Italiji bilo je drugačije. Ništa niste mogli da izgubite. Ovde, mnogo toga je u igri. Video si njenog muža... Želiš li da ispustiš ovu šansu, baš sad kad si praktično jednom nogom u GP-u?"
"Prvo, on joj je bivši muž, razvela se pre par godina. A drugo, nikada ne bih ugrozio ni sebe, ni nju. Biću diskretan."
Skinuo sam se samo u bokserice i čekao da kaže šta ima pa da se konačno opustim. Otkad sam video Valentinu u meni se uskomešalo hiljade raznih osećanja. Znao sam da joj se bivši bavi politikom a da je baš on prvi čovek do gradonačelnika, to me jebeno zapanjilo.
"Kari, Kari, nikada te nisam video takvog. Ovo ti kažem kao prijatelju. Bez obzira da li je bivši ili ne, takvi ljudi ne prezaju ni pred čim. Žena je njihovo vlasništvo, bilo da su razvedeni ili ne. Uvek će biti vezan za nju. Veruj mi."
Sa tim rečima izašao je iz sobe i ostavio me da razmišljam o rečima koje je izrekao. Da, nije živela sa njim godinama i nije mu se vratila kako sam na sekund ljubomorno pomislio, ipak on ju je vodao, držao za ruku i predstavljao kao svoju. Jebem ti, Lorenco je izgleda u pravu. Moram biti oprezan.
Nakon tuširanja, pustim Taliji poruku da je sve dobro i da mi se javi kad ustane. Zbog razlike u vremenu, želim da ona mene zove kad može. Onda vidim da je Tina budna i pustim i njoj poruku. Nadam se da još nije zaspala.Kada mogu opet da vidim?
Koliko ostaješ?
Još uvek ne znam. Par dana ,sve zavisi.
Mogu da je zamislim kako gleda u telefon i dvoumi se. Jedan deo nje želi da me ponovo vidi, osetio sam to nakon našeg susreta u sobi za odmor, dok drugi deo onaj koji mi se godinu i po dana nije javio, on ne želi. Taj deo me blokira.
Tina, neću otići a da te ne vidim.
Za vikend će Daren uzeti Leu.
Usne su mi se raširile u osmeh. Jebote, imaću je za sebe ceo vikend. Čak iako završimo sve obaveze, ostaću zbog nje.
Odlično. Doći ću do tebe.
Nisam ti rekla gde živim.
Ti nisi ali tvoja sestra jeste.
Jedan poen prednosti za mene. Osim što sam i od njene sestre odslušao predavanje nije me bilo briga.
"Moraš da znaš u šta se upuštaš."
"Znam."
"Veruj mi, ne znaš. I veruj što manje veze imaš sa tim svetom, to bolje za tebe."
"A eto te ipak mi pomažeš."
"Da, zato što moja sestra dugo nije izgledala onako kao kada je bila sa tobom."
BẠN ĐANG ĐỌC
Konačna odluka-Pauzirana ‼️
Lãng mạnU životu nekad treba otpustiti kočnice i prepustiti se užitku. Šta ako ipak sve nije samo zabava i prolazna stvar? Šta nakon uragana? Dvoje ljudi zajedno zaceljuju, no šta kada se rastanu? Šta onda ostaje? Večito pitanje vredi li se boriti? Konačn...