VALENTINA
Godinu i po dana kasnije
"Sjajni ste koleginice. Mislim da ćete vrlo brzo moći samostalno obavljati praksu. Imamo puno poverenje u vas."
"Hvala Vam puno profesore. Trudiću se da opravdam Vaša očekivanja."
Vratiti se na fakultet bili je lakše nego što sam očekivala. A kada se radi nešto što se voli sve ide još podmazanije i lako. Tako sam je ja osećala svaki dan, neopterećeno, slobodno, poletno. Nakon što sam odnegovala Leu, posle nesreće u kojoj joj je ni manje ni više napukla butna kost, sela sam sa njom i zapitala je za mišljenje. Nikad ne bih uradila nešto što ona ne želi. Da je bila protiv mog povratka na fakultet, ja bih odustala. No Lea mi je ponovo pokazala koliko je zrela za svoje godine.
"Naravno mama, zašto da ne?"
"Potrebna sam ti još uvek. Imaću više obaveza, nekad će te možda deka čuvati ili pozovemo kad su ispiti Linu."
"Nisam više mala. Nećeš se odseliti, bićeš tu pored mene. Kao što si i sad bila iako sam rekla tati da te ne zove."
Možda ona misli da bih samo sedela sa strane dok je ona bila u gipsu. Te prve nedelje dok je još bila nervozna i razdražljiva, ostala sam kod Darena. Bolelo me je dupe što je Sara pravila njemu scene. Uostalom, ja sam i htela odmah da se vratim sa Leom u stan ali je on insistirao da ostanemo. Mislim da mu je bilo krivo što se to desilo prvi put kada je ostala duže sa njim.
"Uvek ćeš mi biti na prvom mestu. Bez obzira na sve, zapamti to."
Na kraju Sara je otišla, a ja sam ostala sa Leom. I sve je ličilo na ono nekada.
Samo što je sve bilo drugačije.Nakon povratka u našu kućicu u Džersiju tata nam je priskočio u pomoć. Mislim da je i njemu prijalo da bude nečim zaokupljen. Neka sam predavanja odslušala online, dok je za to vreme on radio sa Leom. Daren nije bio oduševljen mojom idejom o povratku ali nakon kiksa sa Leinom nogom više ništa nije komentarisao. I dalje smo se redovno viđali uz vrlo kratke rečenice, uglavnom što se Lee tiče. Zato me je njegov vanredni poziv iznenadio.
"Darene?"
"Zdravo Valentina. Šta radiš, kako si?"
Nisam mogla da se setim kada me je poslednji put pitao kako sam. Nisam mogla da se setim i da ga je uopšte bilo briga.
"U redu sam. I Lea je dobro. Šta mogu da učinim za tebe?"
Jedan vrhunski političar nikada ne zove bez razloga.
"Želeo bih da mi u subotu budeš pratnja."
Ostala sam zatečena. Zadnjih par godina gotovo se nikada nismo zajedno pojavljivali.
"Jako je važno za moju kandidaturu."
E da. Dok sam ja išla na fakultet, Daren je preskakao i preskakao stepenice. Sada je bio tik uz prvog čoveka New Yorka I bojim se da je pretendovao baš na to mesto. Ja nisam želela publicitet a on je živeo za to.
"Znaš šta mislim o tome. Uostalom, zar ti Sara ne pravi društvo na tim događajima?"
Nije mi se dopadala ali najduže se zadržala od svih njegovih ljubavnica. Možda zato što je bila sposobna i nije želeo da se odrekne njenih kvaliteta. Uzimao je sve što može od nje.
"Trenutno smo na pauzi."
Par trenutaka smo oboje ćutali.
"Na pauzi ste? Darene, da li ona zna šta znači tvoja pauza?"
Pauza the end, nema više, u njegovom slučaju.
"Molim te Valentina. Potrebna si mi."
E kada sam ovo doživela?! Par godina kasnije. Trebalo je da mu budem potrebna dok sam mu bila žena, a ne sad! Neka, neka, sve se vraća.
ESTÁS LEYENDO
Konačna odluka-Pauzirana ‼️
RomanceU životu nekad treba otpustiti kočnice i prepustiti se užitku. Šta ako ipak sve nije samo zabava i prolazna stvar? Šta nakon uragana? Dvoje ljudi zajedno zaceljuju, no šta kada se rastanu? Šta onda ostaje? Večito pitanje vredi li se boriti? Konačn...