∆ 4 ∆

15 2 0
                                    


Adamın dedikleriyle afallamıştım.Gelceği değistirmek mi demişti o?

"Sen nerden-"
"Açıklayacağım bekle.O gün her şeyi biliyordum.Öleceğimi.Arabayı.Kaderime razı gelerek ordaydım ben.Benim babam bir kahin be bana bugünün geleceğinden bahsetmişti.Ama nasıl olduysa bir kız beni kurtardı.Sen geleceği değiştirdin.Kahinler geleceği görebilse bile değiştiremez.Peki sen nasıl yaptın?

Duyduklarım karşısında şaşırmıştım.Ama tek diyebildiğim"Bilemiyorum"oldu.

Ona söylemeli miydim?Daha yeni tanıştığım bir adama yani.Sanmıyordum.Annem kıyametin yakın olduğundan bahsetmişti.Ya bu adam benim düşmanımsa.Nereden bilecektim?Gözlerimi kaçırdım.

Adam gözleri kısık bana bakarken birden omzumu açtı.Çiçek gözler önüne serildi.

"Senin o olduğunu anlamalıydım.Sen kehanette geçen melezsin."Lekeyi dikkatle inceliyordu.

"Napıyorsun bırak"deyip hemen omzumu kapadım.

"Şimdi hemen çık yoksa hemşireyi çağıracağım."dedim.Adam sırıtarak yerinden kalktı."İsmin neydi bu arada?"

"Hayat"dedim kaşlarım çatık bir şekilde.Ama gözlerim gülüşünde takılı kalmıştı.

"Memnun oldum hayat.Ben de Tolga."
Sonra odadan çıktı.Koridorda ayak seslerini duyamayana kadar kapıdan gözlerimi ayırmadım.

🔮

Sonunda hastaneden taburcu olmuştum.Eve gitmek için sabırsızlanıyordum.Hastanelerden oldum olası nefret etmiştim.Doktorun kullanmamı istediği ilaçları satın alıp eve doğru yola koyuldum.Tolgayı o günden beri görmemiştim.Bu benim için iyi mi kötü mü bilmiyordum.Kalbim için iyi olmadığı kesindi ama.Eve varınca yaptığım ilk iş annemin portresine bakmak oldu.Elimde hiç fotoğrafı yoktu.Ben de kendi hatırladığım kadarıyla çizmiştim onu.Yanınada da hiç tanımadığım babamın eski bir fotoğrafı çerçevelenmiş duruyordu.

"Biliyor musunuz?Geleceği değiştirdim ben.Nasıl yaptığımı bilemiyorum ama oçimde başka bir gücün varlığını çok net hatırlıyorum.Annem benim.Keşke yanımda olsanız.Babam seni bir gün bulacağım ve karşına çıkıp ben senin bırakıp gittiğin kızınım diyeceğim.Anne sende de böyle mi olmuştu?Kalbin böyle mi çarpmıştı babamı gördüğünde.Anne galiba ben de bir adama aşık oldum.Tekrar karşılaşıp karşılaşmayacağımı bilmediğim bir adama"

BÖLÜM SONU

Kahinin Kızı(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin