114 30 17
                                    


sana ithafen yazdigim, saatlerce uzerine dusundugum siirleri, sarki sozlerini kagida doktugum masamin ustunden aldigim peceteyle sildim gozyaslarimi. bir kez daha yaralamistin beni. her seferinde ayni seyleri soyluyordun fakat ben her defasinda sanki ilk kez soyluyormussun gibi uzuluyordum iste. inanamiyorum beni sevmedigine, kendime yediremiyorum bir turlu.

telefonumu ucak moduna aldim. senin sesin disinda hicbir sesi duymak istemiyorum cunku. ve senin de aramayacagini bildigim icin, uzaklasmak en iyisi.

biliyor musun, senin gibi hissediyorum bazen. hani diyorsun ya, herkesden kacmak, uzaklasmak istiyorum diye. iste tam su anda oyle hissediyorum. herkes -sen kesinlikle dahil degilsin- bana uzak olsun istiyorum. cunku biliyorum ki senden ayri kaldigim gunlerde hic de iyi biri olmuyorum. kalplerini kiriyorum, huzurlarini bozuyorum insanlarin. bunu hic istemiyorum, sensizlik bana yaramiyor. ama bunu sana anlatamiyorum iste. yureginde sadece ben olayim, tek dusundugun ben olayim, saatlerce yuzunu goreyim, oksayayim istiyorum. tutmaya kiyamadigim ellerini ellerime kenetleyip dag bayir dolasayim istiyorum. gorsun herkes birbirimizi sevdigimizi, daglar, agaclar, cicekler, koyunlar, mantarlar... soyle sevgilim, cok mu sey istiyorum..?

noćnik

broken melodies, kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin