74 22 45
                                    


aynaya bakiyordum bos bos. sen gittikten sonra hicbir sey gercek gelmemisti. yuzume su carptim. gozlerimi ovusturdum. ise yaramiyordu hicbiri. sensizlik bana yaramiyordu iste. ne halt ettigimi bile bilmiyorum kac gundur. ise de gitmedim, arayip soran da olmamisti. onlar bile benle ugrasmak istemiyor baksana.. muhtemelen atilmisimdir. ama su an umrumda degil. umrumda olan tek sey sensin cunku.

banyodan cikip mutfaga girdim. son bir kasik kalan kahveyi de yapip balkona oturdum. cok garip ki, sigaram da bir tane kalmisti. belki benim de son bir tanem kalmistir, ne dersin?

sigarami sondurmek icin ileri dogru uzandigimda yere dusup kirilan bardaga baktim. kahve icmeyi cok sevdigim icin sevgili olmadan once hediye olarak almistin bana. simdiyse parcalara ayrilmisti, benim gibi. ozur dilerim. yere oturdum. bacagimin altina batan parcalar yuzunden etraf kirmizilasiyordu yavas yavas. ama umrumda degildi bu. tek dusundugum sensin yudai.

en keskin gorunen parcayi alip sol bilegime baktim. bitirecektim her seyi. artik duracakti hayat, sensiz bir onemi yoktu hicbir seyin. bu yuzden bir cizik attim koluma. kucuk gelince daha buyuk bir kesik attim. kan gordugumde basimin dondugunu, midemin bulandigini bilirsin. simdi de oyle oldu. nasil oldu bilmiyorum, gozlerim kapandi birden. birazdan uyanirim, gecer bas agrim, dert etme.

son olarak sevgilim,
seni cok seviyorum.

ben yokum bundan sonra, kendine iyi bak. anneni de op yerime. soyle ona, cok aglamasin. sen de aglama. beni hayatindan sokup atmissin gerci. olsun, hicmisim gibi yasamaya devam et. bensiz daha mutlu olursun belki. izleyecegim ben seni yukaridan.

ogunlerini atlama, anneni uzme, kendine bir is bul ve duzenlice yasa. seni cok seviyorum sevgilim, kendine iyi bak.

"iki kumru yavrusu sana gosterecekler
kaskati kesilmis na'simi
ve onlarin otmeleri sana soyleyecekler
benim goz yaslarimla bogularak oldugumu"*

----

*nikolay vasilyevic gogol

ficimi okudugunuz icin cok tesekkur ederim ★

biliyorum angst sevmeyen bir cogunluk var, benim de pek sevdigim soylenemez, ama bu fice angsttan baskasi yakismazdi. anlamissinizdir birinci bolumu okudugunuzda zaten. bu arada aciklamadaki sarki sozleri bana ait. ficin icinde gecmese de, aciklamada dursun iste oylece. +minific oldugu icin duygulari cok ifade edemesem de uzatmaya da gerek duymadim. umarim begenmissinizdir.

↬noćnik

broken melodies, kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin