2.časť

12 2 0
                                    

„Dobre ranoo" zvrieskla som na celý dom. Je 7:00 takže moji rodičia su už dávno hore.
„Dobre ranko princezná" odpovedal mi otec spolu aj s mamou.
Išla som pomaly dolu schodmi a už som zacítila vôňu čerstvo urobených maffinov. Uz som vchádzala do kuchyne a sadala som si na mäku stoličku ktorú som zbožňovala.

Po par minútach sme vsetci ziedli tie úžasné palacinky a otec sa rýchlo ponáhľal do roboty vobec neviem preco keďže nikdy sa tam neponáhľal. Mama ta sa nikdy neponáhľa pretože ona môže otvoriť kvetinárstvo kludne aj o 9:00. No ale ja uz by som si mohla pohnúť pretože o chvíľu mi začína škola a ja som ešte v pyžame.

(prešla pol hodina pokial som sa nachystala )

Rýchlo som zvrhla dole uz oblečená a nachystaná aby ma mama mohla odviesť do školy. ( bolo 7:50 a cesta do skoly trvá väčšinou 15 min.)
Do riti nestíhame zvrieskla som na cele auto ale keďže moja mama je manželka polovičného mafiána a ja mafiánova dcéra tak by sme to mali stihnúť .

„Fuu" vydýchla som si ked som vošla do triedy a bolo 7:59.
„Nechápem ako som to mohla stihnúť"
povedala som si v hlave a sadla som si k mojej kamarátke.

V škole ma vsetči berú ako mafiánske dievča alebo bad girl s mafiánskou krvou ale väčšina ľudí mi povedalo ze vyzeram strašne zaujímavo, za čo som veľmi rada.

Ja sa v škole bavím viac s chlapcami než s dievčatami pretože dievčatá na mna strašne žiarila, preto mám oveľa radšej chlapčenskú spoločnosť .

„Konečne" zvrieskla som si v duchu
už skončilo tých nudných 8 hodín.
Viacerí sme už zaspávali takže sme boli všetci velmi radi že toto utrpenie už skončilo.

Kráčala som smerom k východu zo školy kde ma otec čakal s novým lamborgini ale zastavil ma jeden chlapec meno Alex pred dverami. Btw bol to najviac sexy týpek z našej školy „prečo zastavil práve mňa " povedala som si v hlave. Alex sa ozval a povedal mi „ Ahoj Chloé nechcela by si ísť zajtra do kina ?"
Ja som mu odpovedala „ Ahoj Alex rada by som s tebou šla a o kolkej?"
„ O 17:00 pred školou " odpovedal mi
Ja som mu odpovedala „ Okej budem tam" usmiali sme sa na seba a odišli sme .

Otec na mňa navrieskal v aute že prečo mi to tak dlho trvalo. Ja som sa mu ospravedlnila a išli sme domov.
„ Oci idem zajtra o 17:00 do kina s kamarátom takze ma nemusíš vyzdvihovať " povedala som mu
„ Ok Chloé tak si to užite " odpovedal mi .

Prišli sme domov bolo 16:38 a mama už pozerala telku v obývačke a čakala na otca . Ja som isla hore do svojej izby kde som si pozrela seriál na netflixe. Dopozerala som ho o 2:05 a išla som spať.

PomstaWhere stories live. Discover now