„Dobre rano laska " povedala som Alexovi
„Dobre ranko princezná " odpovedal mi, a mne sa okamžite nahrnuli slzy do oči pretože mi to pripomenula ako mi to rodičia vraveli...„Musím ísť do práce" povedala som mu a isli sme sa naraňajkovať bola som stale velmi sklamaná.
(ranajkovanie)
Uz sme doranajkovali a ja som sa obliekla a vyrazila do "práce" takze uz som mala v aute neoprén samopal a iné pištole...
Musela som zaparkovať vo vedľajšej ulici aby nevideli moje auto a...
Potichu a pomaly som otvorila dvere od vchodových dverí ale nikoho som nevidela, presunula som sa ku oknu ktore smerovalo na záhradu. Vydela som tam toho kokota ktory prave telefonoval a mal kreslo položené pri bazene so žralokmi.
Musela som sa potichu vblizit ale keďže telefonoval a bol otočený iným smerom mala som to o kusok ľahšie.
Pomali som otvárala sklo do bazénu musela som velmi potichu. Vošla som do bazénu musela som vchádzať velmi velmi pomali aby ma ti žraloci nerozkusali. Takze najprv som tam strčila nohu že ako žraloci zareagujú. Ani jeden si to nevšímal takze som tam vliezla celá.
Preplávala som bazén so žralokmi velmi pomaly ale uz som bola na druhom brehu kde bol ten kokot otočený chrbtom a mal kreslo otočený na opačnú stranu .
Potichu a pomaly som vyliezla a pripravila si zbraň. A o 3..2...1 zatlačila som na spúšť priamo do jeho hlavy. On spadol a ja som ho len hodila ku žralokom, ktory si ho velmi vychutnali. Pomstaje vykonaná, stale som velmi smutná ale aspon viem ze ty kokoti nežijú.
Uz som isla domov ku Alexovi. Cítila som sa stale veľmi smutná aj keď som vedela že ty odporný ľudia už nežijú.
Uz som bola pri Alexovom dome a aspon ma kusok potešilo to ze idem ku niekomu kto ma miluje...
Vošla som dnu a Alex ma prekvapil s kyticou bordových ruží a obrovským objatím a pusou.„ Laska aspoň dnes ťa musím urobiť trochu šťastnou aby si zabudla na ten smútok ktorý máš" povedal mi...
YOU ARE READING
Pomsta
RandomHlavnej postave menom Chloé sa zmení cely život v jedno ráno... a jej jedine myšlienky su pomsta.. Sorry za nejake pravopisne chyby Nachádzajú sa tam nadávky a spicy časť 🔥