„Dobre rano" povedala som a opäť
mi mama s otcom odpovedali „ Dobre rano princezná " išla som dole a celou cestou dole som premýšľala nad tym dneškom... Už som videla na stole nejake ockove raňajkove špeciálity.
Vsetci sme zjedli ranajky otec išiel do prace a mama ma ide odniesť do školy dnes uz neprídeme tak že som skoro meškala dnes som sa urýchlila takze vsetko sme stihli .Vošla som do triedy sadla som si tam kde včera a zrazu ten sexy Alex vošiel do triedy, všetky dievčatá sa mu hodili okolo krku ale on ich všetky odbil a išiel priamo za mnou a zašepkal mi do ucha „ Už sa na teba tešim bejby " ja som sa začervenala a odpovedala mu „ Aj ja sa teším " a on sa tiež začervenal usmial a odišiel.
Ked odiešiel každý sa vypisoval vsetky otázky sveta ale ja som nikomu neodpovedala...
Už bola posledná hodina ale ja som sa nevedela sústrediť pretože som sa na Alexa velmi tešila ale som sa aj bála a hanbila....
Skončila posledná hodina a Alex už čakal pred školou, vyšla som z dverí a hned sa mi pozdravil a aj ja jemu a usmiali sme sa. „ Na aký film ideme ?" opýtala som sa ho.
„ To bude prekvapenie" odpovedal mi
Takze opäť sme sa obidvaja usmiali a začervenali.Stali sme na autobusevej zástave a v diaľke som uz videla autobus. ( prešlo pár minút) vystúpili sme pri obchodnom centre v ktorom bolo kino. Kráčali sme do kina a po ceste mi Alex povedal „ už to dlhšie držím v sebe ale si veľmi pekná a veľmi sa mi páčiš takže toto kino je rande ja som sa velmi usmiala a začervenala som sa a odpovedala som mu „ Tak toto ma naozaj velmi prekvapilo a musim ti povedat ze aj ty sa mi velmi páčiš takže tvoj nápad s kinom je tiez úžasný"
Stale sme kráčali a on mi zobral ruku a chytil mi ju ja som sa na neho pozrela a usmiala a on tiež takze ruka v ruke sme kráčali smerom do kina teda pardon mi už sme skoro pri kine.
Vošli sme do kina a on išiel kúpiť popcorn a vody. Vrátil sa ku mne a isli som spolu do sály. Už sme sa sadli a on vybral take svoj sedačky a pritulil si ma „ O moj boze keby ste cítili tu jeho úžasnú vôňu " povedala som si v hlave a btw velmi dobre som sa pri nom cítila.
Zapla sa obrazovka a ja som uvidela názov filmu bol to romanticky film a ja som sa velmi tešila. Povedal mi ze ten film trvá 2 hodiny... ja som si v duchu povedala „ ja som tak rada že môžem stráviť tie dve hodiny s tebou"
(pozeranie filmu)
Skončil film a chytil ma za stehno ja som sa na neho zase usmiala on ma chytil za krk pritiahol ma a dal mi pusu...
Isli sme domov prv to bolo dohodnuté tak ze pojdeme kazdy sám domov ale nakoniec povedal „nechcela by si prespať u mna? ,chcel by som ta mat furt pri sebe" ja som mu odpovedala „ Ano velmi rada uz sa tesim " a zase sme sa usmiali a on mi dal opäť.
Uz sme boli skoro pri jeho dome...
YOU ARE READING
Pomsta
RandomHlavnej postave menom Chloé sa zmení cely život v jedno ráno... a jej jedine myšlienky su pomsta.. Sorry za nejake pravopisne chyby Nachádzajú sa tam nadávky a spicy časť 🔥