Chcem sa im pomstiť takze musim prv zistiť kde bývajú... Mojich rodičov zabili 2 muži.
Isla som sa pozriet do mojho zosnuleho otcovho mobilu a tam mal jeho kontakt tak idem to dat k iteckarovy aby mi to pomohol zistiť.
Po ceste som zavolala Alexovi a povedala mu co sa stalo s plačom a krikom a neviem ako to budem zvládať. On mi povedal „Bejby kludne sa nasťahuje ku mne je mi to hrozne a úprimne ľúto" ja som mu odpovedala „ Ďakujem že mozem ist k tebe" . Ale nemohla som mu povedat ze tym ľudom sa chcem pomstit ...
Iteckar to nakoniec vedel zistiť a zistila som ich adresy. Najpr pojdem k tomu ktory vstúpil do našich ako prvý.
Isla som si vybaviť nejake zbrane a neskor som sa vybrala za nim. Vstúpila som do dvery potichu a zistila som ze tam nikto okrem neho nebol, začula som zvuk ktory vychádzal z vedľajšej izby.
Potichu som vztupila do izby v ktorej sedel ten ktory zabil ocka a mamku a okamzite som vybrala zbraň on sa otočil a ja som ho zastrelila, este som roztrielala kamery....
Cítila som sa zle pretoze som niekoho zabila ale za pomstu to stojí pretoze oni zabili mojich rodičov.
Isla som uz domov k Alexovi....
Prisla som k nemu a on ma privítal so slzami v očiach a obrovským obiatim jak som ho samozrejme privítala s plačom ale bola som rada že ho mám...
Urobil mi jedlo a zapol nejaký veselý serial aby ma to aspon kusok rozveselilo, ale ja som sa aspon tvárila ze sa mam lepsie pritom to tak vobec nebolo stale som bola smutná a nasratá na tých kokotov.
Zajtra pojdem za tym druhým mafiánom kokotom ktorý viem že býva v dome a ma bazén so žralokmi takže musím si dať neoprén.
Tak zajtra...
YOU ARE READING
Pomsta
RandomHlavnej postave menom Chloé sa zmení cely život v jedno ráno... a jej jedine myšlienky su pomsta.. Sorry za nejake pravopisne chyby Nachádzajú sa tam nadávky a spicy časť 🔥