Vchádzali sme do jeho mega domu a o moj boze to bola obrovská vila a velmi moderná. „Je niekto doma? " opýtala som sa ho. „ Nie neni vsetko som vybavil tak aby sme tu boli sami a užili si romantiku " odpovedal mi.
Vošli sme do jeho izby a zložila som si veci na zem on ma chytil zo zadu okolo pásu a začal ma pomaly vyzliekať bol to úžasný pocit.
Ked som bola uz skoro uplne vyzlečená hodil ma na postel a on si začal dávať dole tričko „ oh kurva tie tehličky" prebehlo mi v hlave, on mal tak úžasne vypracované telo a bol milí a pekny a..
Pomaličky sa začal ku mne blížiť a začal ma bozkávať prv na čele potom na tvári na perách a potom pokračoval nižšie a nižšie .....
( Prežili sme úžasnú noc)
„Dobre ránko laska " povedala som mu
„Dobre ránko miláčik " odpovedal miRozpravali sme sa o tom aka to bola úžasná noc a neskor som mu povedala „ Laska prosím mohol by si ma odviesť domov kludne aj okolo 9:00 keďže je sobota " a odpovedal mi „ Jasne bejby samozrejme len škoda že tu nemôžeš ostať dlhšie " ja som sa začervenala a usmiala sa..
Uz bolo 9:00 a začali sme sa obliekať, obliekli sme sa najedli sme sa a uz ma Alex išiel odviesť domov...
Už sme boli na ceste a za chvilku som už mala byt doma..
Sme pri dome a ja som mu v aute povedala „ Laska dakujem za najkrajší večer v mojom živote ľubim ťa " a on mi odpovedal „ Miláčik aj ja tebe dakujem za moj najkrajší večer a milujem ťa " a obaja sme povedali tak si píšeme papa milujem ta..
Otvorila som dvere od auta a kráčala som smerom ku dverám od domu ale počula som krik.
Otvorila som dvere od domu a mama na mna zvrieskla „okamzite sa ukry niekam a nevychádzaj, utekaj a lubime ta prisla ku mne dala mi pusu a odstavila ma " utekal som hore do izby a začula som ako niekto rozkopal dvere a začula som krik a streľbu..
Skryla som sa pod posteľ a začala som plakať od toho ze neviem nic urobit alebo neviem pomoct aj ked som uz dospelá...
Po pol hodine prestala streľba a ja som sa velmi bála aj ked som uz veľká mozno to znie uplne sprosto ale kto by sa nebál o svoju rodinu...
Pomali som sa vysunula spod postele a potichu som otvorila dvere išla som dole schodami a ked som sa pozrela na to miesto kde sa ukrývala moja mama a moj otec tak som začala strasne vrieskať od smútku. Boli mrtvý postrieľany...
A v tomto okamihu sa moj mozok prepol na pomstu tým ľudom ktory ich zabili mali sme kameri a ked som sa na ne pozrela videla som ockove kamaráta a jeho ďalších kamarátov. Mala som v sebe neskutočný hnev a chcela som sa za svojich rodičov pomstiť tym kokotom...
YOU ARE READING
Pomsta
RandomHlavnej postave menom Chloé sa zmení cely život v jedno ráno... a jej jedine myšlienky su pomsta.. Sorry za nejake pravopisne chyby Nachádzajú sa tam nadávky a spicy časť 🔥