Oy vermeyi unutmayın.
"Ay Dilan uyan beni mi istemeye gelecekler seni mi belli değil!" Diye başımda söylenen Dilber'e ters ters baktım. Sabahın köründe derdi neydi bunun.
"Ya kızım sal beni kocanla ilgilensene sen"
"Kocamla ilgileniyorum zaten. Kalk da kendi kocana hazırlık yap."
"OF DİLBER OF" tepine tepine yataktan kalkıp banyoya girdim. Duşta bir güzel vakit geçirdikten sonra çıktım. Odaya girdiğimde oda boştu ben banyoya girdikten sonra çıkmıştı galiba Dilber. Dolabın önüne geçip içerisinden crop ve eşofman alıp giyindim.
Abim genelde ne giydiğime karışmaz. Yerine göre doğru giyinmemi söylerdi. Şimdi de işlerle ilgileneceğim için rahat olmayı tercih ettim.
Saçlarımı tarayıp topladıktan sonra odamdan dışarı çıktım.
Karşı kapının odasında aynı anda açıldı. Abim telefonu ile konuşarak odadan çıkıyordu. Beni görünce durup karşıdakine bir şeyler söyledikten sonra kapattı ve yanıma geldi.
Alnımdan öptükten sonra kolunun altına aldı.
"Günaydın fıstığım" her zamanki gibi yine beni şımartmak istiyordu.
"Günaydın abilerin en yakışıklısı."
"Nasıl hissediyorsun? Dünden sonra"
"Bilmiyorum abi istediğim oldu ama böyle olması benim içimi burkuyor."
Evet abim dün gece odama gelip Azer'e karşı duygularımın olduğunu anladığını ve bu yüzden bu evliliğe izin verdiğini söyledi. Azer ise dün yarın istemeye geleceğiz dedi ve gitti. Ondan sonra bir daha konuşmadık.
"Her şeyde bir hayır vardır. Azer seni incitmez bunun bana sözünü verdi. Emin ol Azer istemese asla bu evlilik olmazdı. Biliyorsun Xezel ona neler yaptı."
"Biliyorum abi inşallah her şey güzel olur."
" Merak etme sen. Eğer orada ters bir şeyler olursa her zaman kapımız açık sana. Burası da senin evin."
"Abi çok teşekkür ederim. İyiki varsın."
"Sende güzelim sende"
......
Akşama kadar bir sürü iş yapmıştık. Yemekler, tatlılar derken bir sürü çeşit yapılmıştı. Birazdan burada olurlar diye odama çıkıp duş alıp hazırlamaya başladım.
Özel tasarım Yöresel kıyafetlerimin olduğu bölümü açıp ne giysem diye düşünüyordum.
Yatağın üstünde duran telefonumun çalması ile yatağa ilerledim. Telefonu elime aldığımda Azerin aradığını gördüm. Kalbim heyecan ile çarparken aramayı yanıtladım.
- Alo
- Dilan rahatsız etmedim umarım
- hayır hayır müsaittim
- bugün sana en çok yakışan yeşil rengi giyer misin?
- ne
- yeşil renk giymeni istiyorum
- şey tamam giyerim
- tamam o zaman bir eksiğin var mı?
- hayır yok
- tamam görüşürüz
- görüşürüzDeyip telefonu kapattık. Çok değişik bir konusma olmuştu. Yeşilin bana yakıştığını söyleyip yeşil giymemi istemişti. Azer ne yapmaya çalışıyordu.
Düşünme Dilan. Şimdi mutlu olmaya bak sevdiğin adama gelin gidiyorsun. Ne kadar acımasız bir durum olsada hayellerim gerçek oluyordu.
Dolabımdan özel tasarım olan yeşil elbiseyi aldım.
( DİLANIN ELBİSESİNİ MERAK EDENLER TİKTOK HESABIMIZA BAKABİLİR KULLANICI ADI: birryazarrr)