10. Bölüm

1.3K 96 103
                                    

Neden?
Kitabı okuyup oy vermemek neden?
Bu çok kırıcı..
İyi okumalar 🤍
Düşüncelerinizi yorumlara yazınız.

.....

100 oy 100 yorum

Rüya nedir?

Rüya, uykunun REM evresinde gerçekleşen işitsel ve görsel algıya bağlı duygular bütünüdür. İnsan rüyasında her türlü şeyi görebilir. Oldukça mantıklı ya da absürt rüyalar görmek oldukça olağan bir durumdur. Uyku esnasında vücudumuzun birçok fonksiyonu devre dışı kalır.

Hayatın bir rüyadan ibaret olduğunu düşünsenize;

Uyuyorsunuz, bilinç altınızda bir çok şeyi görüyorsunuz. Aslında rüyada görmek istediğimiz anları görürüz.

Beynimiz neyi çok istiyorsa hep ona yönelir.

Peki sizin hayatınız rüya mı?

Benim hayatım rüyaymış.

... 3ay sonra ...

Ellerim ile karnımı okşadım, büyüyordu gün geçtikçe oğlum. Evet! Bir oğlum olacaktı. İki gün önce gittiğimiz kontrolde öğrenmiştik.

Dört aylık kocaman bir bebek olmuştu, babasının aslanı.

Azer kız olmadığı için sürat asmıştı, sağlıklı olması en önemlisiydi bizim için ama Azer hep kız çocuğu hayeli kurmuştu o yüzden bocaladı. Yoksa kız olmuş, oğlan olmuş fark etmezdi bizim için.

İlk zamanlar olmayan mide bulantılarım gün geçtikçe artıyordu, buda çoğu şeyi yemememi sağlıyordu.

Yemek demişken, bol acılı çiğ köfte olsa yenilmez mi? Allah'ım canım çok çekti.

Telefondan saate baktığımda daha saat dokuzdu. Herkes kahvaltı için aşağıda olmalı. Azer de inmişti, ben de geliyorum demiştim arkandan.

Karnımı tutarak odadan çıktım, Asansöre binip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karnımı tutarak odadan çıktım, Asansöre binip aşağı indim. Hamile olduğum için merdivenleri çıkamıyorum.

Salona doğru ilerleyip, Züleyha anneye baktım.
Herkes oturmuş sohbet ediyordu. Azer beni fark ettiğinde gülümsedi. "Güzelim gel kahvaltı yapalım." Dedi.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin