1-

1.2K 36 61
                                    

Selam yeni bir kurgu yazayım dedim Bu kurguda Ace ile Sabo kardeş değiller. Fazla bişey demicem çünkü spoiler olmasın. Neyse iyi okumalar!

____________________

Yine sabah erkenden kalkmıştım lanet okul yüzünden. Okul formalarımı giyerken bir yandan kardeşim Luffy'i uyandırmaya çalışıyordum.

Luffy bir türlü uyanmayınca üstüne su döktüm. Luffy 'noluyoo!' Diye inledi evde.

"Kalk lan okula gidiyoz!" dedi Ace.

Luffy oflaya poflaya ayağa kalkıp üstünü giyindi.

İkili kahvaltalarını edip evden çıktılar. Yavaş adımlarla okula girdiklerinde Luffy; Zoro ve Sanji'yi görüp koşarak yanlarına gitti.

Ace ise sınıfına gitti. Sırasında tek başına oturan Marco'yu görünce az sırıtıp sinsice ona yaklaştı.

"BU GÜN CUMA ENSENI KAPA!"

Ve bir Şaakk sesi. Marco hiç bir tepki vermeyince Ace terlemeye başladı.

'Ahanda şimdi boku yedik...' diye geçirdi içinden Ace.

Marco yavaş yavaş arkasını döndüğünde Ace kaçacak alan arıyordu. Marco ayaklanıp Ace'e doğru yürümeye başladı.

Ace en sonunda kaçacak yer bulamayınca Marco ona iyice yaklaşmıştı.

"Bu gün cuma demek ha..."

Marco Ace'e bir tane patlattıkdan sonra zil çaldı.

"İyi kurtuldun elimden Ace!"

Herkes yerlerine geçti ve matematik hocası Crocodile sınıfa giriş yaptı. Yanında sarı saçlı ve yüzünde yanık izi olan bir oğlanda getirmişti.

"Bu çocuk okula yeni geldi. Tanıt oğlum kendini."

"Ben Sabo."

"Ee daha anlatsana oğlum."

"Ne anlatiyim hocam?"

Crocodile biraz düşündükten sonra konuştu. "Haklısın evlat. Şimdi seenn nereye geeç... Ace'in yanı boş oraya geç."

"Ace kim?"

Ace elini kaldırıp "Benim!" diye seslendi. Sabo bunu duymasıyla o tarafa baktı ve Ace'in olduğu sıraya doğru adımladı.

"Merhaba, iyi geçinelim!" diyip gülümsedi Sabo.

Ace ne diyeceğini bilemeyip tamam iyi geçiniriz dedi. Sabo bu cevaba karşılık gülümsedi. Crocodile onlara seslenip dersi dinlemelerini söylediğinde Sabo dersi dinledi Ace ise başını sıraya koyup uyudu.

Kalktığında uzun teneffüstü. Az kişi sınıftaydı. Sabo yanında oturup yemeğini yiyordu. Marco da aynı şekilde.

Kafasını kaldırıp esnedi. Onu gören Marco bağırarak konuşmaya başladı.

"Olum bir an öldüğünü sanıp üzülmüştüm."

"Neden beni çok mu seviyorsun?"

"Hayır seninle yarım kalan bir hesabımız olduğu için!" Marco bunu diyip Ace'in üstüne atladı. Ace son anda kurtulup Sabo'nun yanına sığındı.

"Saboo~ koru beniii!"

Sabo ufakça kıkırdayıp ayağa kalktı.

"OLUM SEN BENİM SIRA ARKADAŞIMA NAPIYON LAN!"

***

"Kanka acıyo mu lan?"

"Yok oğlum ne acıması alt tarafı şeyime tekme yedim."

"Özür dilerimm! Ben oraya tekme atmak istememiştim."

"..."

Ace den bir kikirdeme duyuldu.

"KANKA ÇOK KOMİKTİ LAN AAHAAHAAHHAH"

"Gülme lan sikerim seni!"

"Peki."

Sabo "Buz getirmemi ister misin?"

Marco "LAN TASSAGA BUZ MU KOYULUR MK"

Sabo "KOYULMAZ MII?"

Ace "Koyulur mu?"

Marco "Ne bilim olum."

Ace"Neyse ne, ben çok açım kantine gidek."

Marco ve Sabo, Ace'i onaylayıp kantine indiler. Yemeklerini yedikten sonra zil çaldı. Herkes sınıfa girip sıralarına oturdular.

"Sabo numaranı alabilir miyim?"

"He niye?"

"E-e bilmem lazım olur felan."

"Tamam vereyim."

Sabo Ace'in bileğine numarasını yazar. Ve en sonunda okul bittiğinde herkes evlerine dağılacaktı.

Marco, Sabo ve Ace üçlüsü birlikte okuldan çıktılar. Marco bir süre sonra ikiliye veda edip başka bir sokağa girdi. Sabo ve Ace sonuna kadar beraber devam ettiler ve aynı anda durdular.

"Ben geldim."

"Ben geldim."

İkisi bunu aynı anda söylemişti. İlk şaşıran Ace oldu.

"NEE? Sende mi burda yaşıyorsun?"

"Evet."

"Peki o zaman girelim."

İkisi merdivenden çıkarken aynı yerde durdular.

"Bu katta mısın?"

"Evet sende mi?"

"Evet."

Sonunda Ace evine doğru ilerlerken Sabo'da tam yanındaki kapıya doğru ilerledi.

"Evimde yaşadığını sanacaktım."

Sabo ufakça gülümseyip konuştu.

"Komşu çıktık demek güzel! Yarın görüşürüz~"

"Görüşürüz♡"

İkiside evlerine girip kapıyı kapadılar. Ace mutfakta bir şeyler tıkandıktan sonra Luffy'i aradı.

"Lan Luffy niye evde değilsin lan?"

"Abi bizimkilerle takılıyoz ya gelirim bir iki saate."

"Taam gelirken marketten güzel bişeyler alda yiyek."

"İyi tamam alırım."

"Taam hadi öptüm canım kerdesim"

"Tamam abi görüşürüz."

Ace telefonu kapattıktan sonra odasına geçti, bilgisayar oyunu oynayacakken aklına Sabo'nun telefon numarası geldi. Telefonunu açıp onu kaydettikden sonra bilgisayarın başına geçti.

***

Sabo ise evine gelir gelmez yatağına uzandı ve uzun uzun düşündü. Okula geldiğinin ilk günü güzel bir kaç arkadaş yaptığı için mutluydu. Özellikle Ace ile komşu olduğu için ayrı mutluydu.

Bu zamana kadar neredeyse hiç arkadaşı olmamıştı Sabo'nun. Biraz hayal kurduktan sonra uyuya kalmıştı.

***

Ace zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Saat gece 12 olmuş hala minecraft oynuyordu. Bilgisayardan başını kaldırıp yürümeye çalıştı.

"Noluyo la-"

Bir anda yere yapıştı.

"Olum sanırım çok fazla bilgisayara baktım."

Yerden kalkıp yatağa yattı. Bir süre sonra gözleri kapanmaya başladı ve kendisini uykuya teslim etti.

__________________

Bu bölüm bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler. Normalde saboxace shiplemem ama yazasım geldi.

Her neyse oy verip yorum yaparsanız sevinirimm♡

DIĞER HİKAYELERIMIDE OKURSANIZ ÇOK SEVINIRIM (Lawlu, zosan)

Lise Hayatı | Acexsabo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin