İşleri bittikden sonra Sabo yorgun düşüp uyuya kalmıştı. Ace Sabo'nun yanına yaklaşıp onu öptü.
Sabo'yu kucağına alıp banyoya götürdü. Onu temizledikten sonra birlikte yatağa yatıp uyudular.
****
Sabo gözlerini açtığında kendini tanımadığı bir odada buldu. Başı çok kötü zongluyordu.
Dün gece yaşadıkları hafızasında bulanıktı. Ace ile içtiğini hatırladı. Ardından bir takım görüntüler aklına geldiğinde gözü fal taşı gibi açıldı.
Yanında yatmakta olan bedeni şimdi fark edip ona döndü. Ace hala uyuyordu. Sabo ne yapacağını bilemedi.
'Eğer dün gece o şeyi yaptıysak beni seviyor olmalı.' Diye geçirdi içinden. Evet Ace ile konuşmaya başladığından beri ona bir şeyler hissetmeye başladığının farkındaydı.
Bu his günden güne kendisini daha da belli ediyordu. Sabo küçüklüğünden beri dışlandığı, aile sevdiğisi görmediği için insanlara çabuk bağlanırdı.
Ace'in onunla konuşması, ona bakması bile ondan daha çok hoşlanmasını sağlıyordu.
Düşüncelerini bir kenara bırakıp ayaklandı Sabo.
Bacakları onu zar zor taşıyordu. Dün gece yüzünden olmalı diye geçirdi içinden.
Çok yorgun olduğundan dolayı okula gitmeyi reddetti Sabo. Ace ne ister bilmediğinden onu uyandırmayı denedi.
Ace bir türlü uyanmıyordu. Sabo Ace'in yüzüne doğru eğilip konuştu.
"Hadi ama Ace kalk. Okula gidecek misin gitmeyecek misin?"
Ace den cevap yoktu. Tekrar denedi konuşmayı.
"Ace kalk artı-"
Sabo'nun sözü sert bir öpücükle kesildi.
"A-Ace sabah sabah ne yapıyorsun!" Dedi Sabo kıpkırmızı bir suratla.
Ace"Sanada günaydın."
Sabo"Cidden... Her neyse okula gidecek misin?"
Ace"Her gün gitmeyi reddediyorum ama gitmem gerekiyor."
Sabo"Bu günlük okulu assak nolur ki?"
Ace"Hmm... pekala olabilir."
Ace yatakdan kalkıp mutfağa yöneldi.
Ace"Sen otur ben kahvaltıyı hazırlarım."
Sabo denilene uyup salonda oturdu. Bir süre sonra mutfaktan Ace'in sesi duyuldu.
"Kahvaltı hazır Sabo."
"Tamamdır geliyorum."
****
Ace"Sabo"
Sabo"Efendim?"
Ace"Sinemaya gitmeye ne dersin?"
Sabo"Hmm... olabilir."
Ace"Pekala ne tür bir filme gitmek istersin?"
Sabo"Bana her şey uyar."
Ace"Peki o zaman hadi gidelim!"
****
Ace"En çok tercih edilen film hangisiyse ona gitmek istiyoruz."
Biletçi kadın"Peki... Buyrun biletleriniz!"
Ace"Teşekkür ederiz."
Sabo"Nasıl bir film olduğunu biliyor musun?"
Ace"Hayır hiç bir fikrim yok."
Sabo"Süpriz olucak demekki."
Ace"Aynen öyle."
İkili oturmaları gereken nolu koltuklara oturup filmin başlamasını beklediler. Film sonunda başlayınca ikiside heyecanlıydı.
Ve filmin ilk sahnelerinde iki erkek yatakta bazı şeyler yapıyorlardı.
Sabo"E-eh Ace..."
Ace"Sabo..."
Sabo"Kalksak mı?"
Ace"Şey olur..."
Ace Sabo'nun elini tutmuş, salondan çıkıyorlardı.
"Şey Sabo ilk önce bir lavaboya gitsek olur mu?"
"Tamam"
Ace hızla lavabo kabinine girecekken Sabo bir şey fark edip Ace'i bileğinden yakaladı.
"Şey, alt tarafın için... yardım edeceğim."
Ace ağzını açıp cevap verecekken Sabo onu alaturka içeren lavabo kabinine itti.
Ace'in pantolonunu çıkarttı ve çömeldi. Boxerını da çıkarttığında Ace'in üstünde hiçbirşey kalmamıştı.
Sabo yavaşça Ace'in penisinin ucunu yalayıp ağzına aldı. Sabo yavaşça ilerlerken Ace birden saçlarından tutup dipledi.
Birkaç saniye öyle durduktan sonra Ace boşaldı. Sabo meninin hepsini yuttukdan sonra konuştu.
"Bu tat çok tanıdık geliyor~"
****
Film izlemek için geldikleri yerde lavaboda uzun süre durup dolaşmaya çıkmışlardı. Birkaç mağaza dolanıp yemek yemeğe çıktılar.
"Sabo-kun!"
Sabo yavaşça sağ tarafına baktığında arkadaşı Koala'yı görmeyi hiç beklemiyordu.
"Oh Koala nasılsın?" Dedi Sabo arkadaşına sarılırken.
Koala"Gayet iyiyim. Kendi başıma dolaşmaya çıkmıştım. Seni görünce yanına geleyim dedim."
Sabo"İyi yaptın. Yanımızda oturmak ister misin?"
Koala"Olur fakat çok oturamam 10 dakikaya gitmem gerek."
Sabo"Sorun değil. Biraz zaman geçiririz."
Koala"Evet. Bu arada yanındaki kim?"
Sabo"Kendisi-"
Ace"Sabo'nun erkek arkadaşıyım."
Koala"Erkek arkadaş derken?"
Ace"Bayağı erkek arkadaşıyım işte."
Koala"Sabo-kun gerçekten mi?
Sabo"Evet"
Koala"Pekala aslında benim şimdi gitmem gerekiyor. Size iyi başbaşa vakit geçirmeler."
Sabo"Haa noldu ki şimdi birden bire?"
Ace"Belli değil mi basbayağı bizi kıskandı."
Sabo"Yok canım o ne zamandır arkadaşım bizi neden kıskansın?"
Ace"Senden hoşlandığı için olmasın?"
Sabo"..."
Ace"Her neyse biz o kız gelmeden her ne yapıyorsak onu yapmaya devam edelim."
________________________
Boş bir bölüm oldu gibi sanki biraz. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Birde uzun zamandır yeni bölüm atmıyordum üzgünüm.
Oy verip yorum yaparsanız sevinirimm ♡♡