3-

440 25 49
                                    

"A-ah Ace~!"

"Sabo... hepsini sokuyorum?"

Sabo kafasıyla onaylanmıştı genci. Hepsini içine almasıyla resmen çığlık attı Sabo.

Ace biraz alışması için içinde bekletti penisini. Bir süre sonra hareket etmeye başladı. Odayı yatağın gıcırdıları, ikilinin birbirine değen bedenlerinin sesi ve inlemeler sarmıştı.

"Ahh~ Ace b-ben geliyorum!"

"Bende."

***

Ace gözlerini yatağında açmıştı bir anda bağırdı.

"NEEEEEEEEEEEEE! Nasıl oluyor ya buu? Lan lan lan lan laaannn! Rüyamda nasıl böyle bir şey görebilirim lan bennnn! Birde Sabo ileeeeeeeeeee! İnanamıyorum!?!?!?!?!?!"

Kafasının içinde kendisiyle boğuşurken bir yandan yemek yiyor bir yandan formasını giyiyordu. Luffy ile evden çıkınca arkasından Sabo'da çıkmıştı.

O rüyadan sonra Ace nasıl Sabo'nun yüzüne bakacaktı? Sabo Ace'e seslendi.

"Günaydın Ace! Birlikte gitmek ister misin?"

"G-günaydın, olur." Ace bunları yere bakarak söylemişti.

Sabo bir tuhaflık olduğunu anlamıştı ama ne olduğunu henüz sormayacaktı. Beraber okula gidiyorlarken yolun yarısında Marco'da onlara katıldı.

Okula vardıklarında geç kaldıklarını anlamışlardı.

İlk ders Biyoloji... Yani o herkesin terimiyle lanet olası gıcık Doflamingo ileydi ders! Luffy tüm hızıyla koşunca okulun bahçesinde sadece üçü vardı.

"Lan ders biyoloji boku yedik koşun!"

Sabo ile Ben önden koştururken Marco arkadan geliyordu. Doflamingo'yu sınıf kapısının önünde görmemizle koşmaya başladık.

Dört kat merdiveni koşarak çıktığımız için Sabo ile çok koşamıyorduk ama sinsi Marco beynini kullanıp enerjisini sona sakladı ve birden depar atıp sınıfa girdi.

Bizde tam kapının dibindeyken lanet olası gıcık Doflamingo kapıyı yüzümüze kapadı.

Sabo ile kapıyı kim çalacak kim konuşucak kavgası yapıyorduk. Uzun bir konuşmanın sonunda kapıyı çalan Sabo konuşan ben olacaktım.

Kapıyı tıklatıp açtık.

"Geç kaldığımız için özür dileriz. İçeri girebilir miyiz?"

"Gidin geç kağıdı getirin."

"Tamam."

Ace oflaya puflaya Sabo'yu da alıp müdür yardımcısının yanına gitti. Müdür yardımcısı Kizaru odasında yoktu.

İkili geri sınıfa çıkıyordu. Ace sınıfa girdi ve konuştu.

"Müdür yardımcısı odasında yok."

"O zaman çıkın sınıftan girmeyin buraya."

Ace tch layarak çıktı sınıftan. Arkasındanda Sabo. İkili bahçeye doğru gittiler.

Ace"Sinsi Marcoo!"

Sabo kıkırdadı.

Sabo"Ee şimdi ne yapıyoruz?"

Ace"Hiç bilmiyoru-"

"ABİİİİİ!"

Ace ve Sabo sesin geldiği yere doğru baktığında Luffy'nin onlara doğru geldiğini görür.

Lise Hayatı | Acexsabo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin