Σ(ಠ_ಠ)-~Tommy den~--Σ(ಠ_ಠ)
Onun mezarının önünde oradaki lanet olası isme bakıyordum.Jason Voorhees
Bu lanet adamı ben öldürdüm.O isme bakarken bir şey dikkatimi çekti.Bir çiçek buketi ve bir not var.Acaba bunu buraya kim koydu? Muhtemelen bir deli kim bir seri katilin mezarına çiçek buketi koyar ki?Notta:Muttlu Yıllar.İyiki Varsın!
A-abi ne onun bir kardeşi mi var?!?!Bu...BAŞIM ÇOK BÜYÜK DERTTE!!Kardeşi beni öldürebilirdi.Koşarak hastaneye döndüm.
[Uyur Rüyasında] (Freddy rüyası ile oynar)
Jason(Freddy)-Ben her zaman geri dönerim TOMMY!!Hayırrrr!!!!!!diye bağırarak uyandım.O geri dönücekti ve benim peşime düşecekti.
Önemli bilgi: Freddy aslında Tommy 'in Jason yaşadığına ikna etmek istiyordu.Yani Jason ve Freddy anlaşma yapmışlardı😅😅(Ne iyi salıyom lan😃)( ╹▽╹ )--~Jason dan~--(≧▽≦)
Freddy yanıma geldi ve-Naber Hokey Diski? Ona daha ne kadar söylecektim benim adım Jason!!Neyse beni burdan kurtarsın yeterdi.Bende ona gıcıklık olsun diye ona Fred dedim.Baya sinirlendi onu sinirlendirmek benim için en büyük eğlenceydi!😃 Zaten beni ziyarete gelen tek oydu.O beni ne kadar sinirlendirsede o iyi biri.Bana göre.Freddy bana-Çocuk senin yaşadığına baya bir inandı.Bu çok komikti.Ona el hareketi ile teşekür ettim.Anlamadı sanarım...
Umarım anlamaz bir Katilin birisine teşekkür etmesini öğrenmez.
(ㆁωㆁ)Freddy den ⊂(・ω・*⊂)Onun bana teşekkür ettiğni anladım.Annesi oğlunu çok iyi yetiştirmiş.Annem...Ve o p*ç kocası.Annemi görmeyi çooook isterdim.Onu doğdumda cansız bedenini görmüştüm tek.Bunu düşünmek istemiyorum.Aile aptalca dedim.Bi an lan ben Hokey Diskinin yanındayım.Ona baktım beni duymamış gibi yaptı.Ve bana dönüp:Sende mi Babandan nefret ediyorsun?diye baktı gözlerime.Bunu nasıl yapıyordu bu koca adam? Sanırım o da babasından nefret ediyor.Neden?Onun Ailesi hakkında pek bilgim yoktu.Babasının daha adını bilmiyorum.
(;^ω^)Diana Voorhees(;^ω^)Beni nereye getirdiler?Kapıya umutla baktım.Abim beni gelip alıcktı.Abim ölmemiştir!Sonra gazeteye baktım.Başlıkta Tommy Jarvis, Jason Voorhees öldürdü!İşte O benim abimi öldüren aptal!Onu ne olursa olsun ÖLDÜRÜCEKTİM!
Tommy Jarvis Ölürecektim!Seni Öldüreceğim TOMMY JARVİS! diye bağırdım.
ᕙ(@°▽°@)ᕗTommy denᕙ(⇀‸↼‶)ᕗKorkuyorum.O geri döndü.Onu her yerde görüyorum.Aynalarda Geri döneceğim Tommy Jarvis! Yazıyor Ama kardeşi?!O benden intikam alıcaktı.Korkuyorum...Sanarım ölüm vaktim yaklaşıyor.☠️😱
Merhaba!🙋♀️👋 Evet ben Mia!Başka kim olabilir ki?🤔Evet gelecek bölümler daha uzun olacak😃😃Ve bu kitapa "Sen 13.Cuma serisinden 5-6 filmlerini almışsın buraya yazmışsın."gibi yorumları sileceğim açıklamada yazdım.Ben 5 ve 6. Filmleri kurgulayıp buraya yazdım.Zaten bu hayran kurgu alanı seçtim.
--~BÖLÜM SONU~--
📖Keyifli okumalar📖
MİA Sunar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuklacı
Fiksi PenggemarArabama bindim ve son gaz kaçmaya başladım.Ona baktım gözlerinde intikam isteği vardı.Onu ben canlandırmıştım.Ve bunu ben düzelteceğim...