SUNSET BRIGHTNESS*ੈ✩‧₊˚ ⋆.ೃ࿔*:· ࿐ ❂ ࿐ *ੈ✩‧₊˚ ⋆.ೃ࿔*:·
SUPERMAN SUNAR
☼
"Son kez buluşalım gün batımının parlaklığında..."
Rose Royal, beş yaşına kadar yetimhanede yaşamıştır. Beş yaşında kibar, zengin ve eğitimli bir ailenin onu evlatlık almasıyla onlarla yaşamını sürdürmüştür. Royal ailesi, itibarlı ve çevresi tarafından oldukça tanınan bir ailedir. İnsanlar onlar hakkında disiplinli, sert ve alt kademelere karşı kaba olduğunu düşünsene de Royal ailesi saygılı ve oldukça sevgi doludur. Cassandra Royal ve Richard Royal hep bir çocukları olmanın hayalini kurmuştur. Fakat Tanrı onlara bir çocuk vermemiştir. Cassandra Royal bu duruma üzülmeyi kesip bir çocuk evlat edinmek istemiştir. Kocası Richard Royal buna karşı çıkmamıştır.
Yetimhanede güneş gibi parıldayan bir kız çocuğu dikkatlerine çarpmıştı. Cassandra, Rose'u görür görmez ona bağlandığını hissetti ve onun annesi olmak istedi. Uzun bir aradan sonra sağlıklı bir şekilde Rose'u evlat edinmişlerdi.
Rose küçüklüğünden beri utangaç ve sessiz bir kız olmuştu. Onun tek arkadaşı üvey kuzeni Chris Royal idi. Chris her zaman açık sözlü, egolu ve sahtekardı. Her ne kadar kimse için umursamaz görünse de kuzeni Rose'u çok severdi. Çünkü bu hâl ve tavırları yüzünden kimse onunla arkadaş olmaz iken Rose onun hep yanındaydı. Onlar hep dışlanmış çocuklar olmuştu.
Ta ki yetişkin olana kadar. Rose yirmi yaşına gelince onu kendi çocukları gibi seven ailesini bir trafik kazasında kaybetmişti. Chris ve ailesi onunla çok ilgilense bile kendi ailesi gibi hissettirmiyordu. Birkaç yıl sonra Rose üniversitede fotoğrafçılık bölümünden mezun olmuştu ve kendi işini yapıyordu.
Bir gün karşılaştığı kadın ile ilk arkadaşı o olmuştu. Lois Lane, Daily Planet'te gazeteciydi ve birkaç olay yerinin fotoğrafı için Rose'u kiralamıştı. Gittikleri yerde birkaç olay olmuştu ve birbirlerine destek çıktıktan sonra yakın arkadaş olmuşlardı.
Rose şehir hayatından nefret ederdi. Bütün o gürültü onu rahatsız ederdi. Bu yüzden sahile çok yakın olan ve sessizliği ile bilinen bir yere taşındı. Küçük evinde sabahları gün doğuşu ile uyandırdı. Akşamları ise gün batımı ile yatardı.
Chris ise kendini şehire adamıştı. Bir bar işletiyordu ve aynı zamanda babasının uyarıları yüzünden şirkete yardım ediyordu. Babası çok disiplinli bir adamdı ve oğlunun da onun gibi olmasını isterdi. Çünkü Nicolas Royal oğlunu bu ayakta tuttuğu şirket için eğitmişti. Ama Chris'in tek derdi özgür olmaktı. Tabii ki eğlencesine de düşkündü. İçki, kumar ve kadınlar olmadan yaşayamayacağı aşikârdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑼𝑵𝑺𝑬𝑻 𝑩𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑵𝑬𝑺𝑺 ↬ 𝑺𝒖𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏
Fanfiction𝐒𝐔𝐏𝐄𝐑𝐌𝐀𝐍 𝐗 𝐎𝐂 𝐑𝐎𝐒𝐄 arkadaşı Lois için bir olay yerine fotoğraf çekmeye gider. Fakat orada bir adamda gariplik olduğunu fark eder. 𝐘𝐀𝐙𝐈𝐋𝐈𝐒: 𝟎𝟖/𝟎𝟖/𝟐𝟐 𝐘𝐀𝐘𝐈𝐌𝐋𝐀𝐍𝐌𝐀: 𝟐𝟏/𝟎𝟕/𝟐𝟑 𝐁𝐈𝐓𝐈𝐒: 𝟎𝟎/𝟎𝟎/𝟎𝟎 𝑫𝑪 𝑪�...