≪•◦ ❈ ◦•≫
❝𝙾𝚗𝚞 𝚋ı𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚖𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖.❞
≪•◦ ❈ ◦•≫
☼
GÜNBATIMI YİNE KENDİNİ gösteriyordu. Böceklerin sesleri saat geçtikçe fazlalaşıyordu. Martha çiçeklere günün son suyunu vermeye başlamıştı. Yanında ki köpeği ise kuyruğunu kovalıyordu.
Martha çalıların arasından oğlunu fark etti. Ayağa kalktı ve köpeği çoktan Clark'ın yanına gitmişti bile. Clark memnun bir gülümseme ile annesine bakıyordu.
"Kimler gelmiş böyle." Martha ona seslendi. Beraber sımsıkı sarıldılar. Günışığında yürümeye devam ettiler.
"Bir kadın geldi." Martha endişe ile sordu. Clark, annesinin eline güven verircesine vurdu. "Endişelenme. Bir arkadaşım." Martha şaşırmış bir ifade ile oğluna baktı ve önden gitmeye çalıştı. Clark onu gülerek kendine çevirdi. "Anne."
"Ne?" Martha'nın yüzünde ki aptal sırıtış ikisini de güldürüyordu. Clark bu konuyu kapatmak için gerçek ailesini bulduğundan bahsetti. Martha ile uzunca bunu konuştular.
Ama Clark'ın yüzünde ki gülümsemenin tamamı gerçek ailesini bulduğundan kaynaklanıyordu.
≪•◦ ❈ ◦•≫
KUZEY AMERİKA UZAY SAVUNMA MERKEZİ
General hızla içeri girdi. Doktor hemen konuştu. "General Swanwick."
"Nedir bu doktor? Kuyrukluyıldız mı? Göktaşı mı?" General detaylıca incelerken doktor peşinden geliyordu. "Kuyrukluyıldızlar rota düzeltmesi yapmaz, General. Teleskopu olan bir amatör görüp ortalığı karıştırmadan önce görün istedim. Görünen o ki, bu gemi kendisini ayın yörüngesine sokmuş. Ama neden olduğuna dair hiç bir fikrim yok."
General'in kafası karışmıştı. "Onunla hiç iletişime geçmeyi denediniz mi?"
"Şimdiye kadar cevap vermediler."
"Tahmin yürütüyorum. O şeyi kullanan her kimse dramatik bir giriş yapmak istiyor." General'in son sözleri bu oldu.
≪•◦ ❈ ◦•≫
"Toner kartuşlarını nerede sakladığımızı bilen var mı?" Lois makineyle uğraşırken iş yerinde ki insanlar panik hâlindeydiler. Bunu pekte geç fark etmemişti. "Neler oluyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑼𝑵𝑺𝑬𝑻 𝑩𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑵𝑬𝑺𝑺 ↬ 𝑺𝒖𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏
Fanfiction𝐒𝐔𝐏𝐄𝐑𝐌𝐀𝐍 𝐗 𝐎𝐂 𝐑𝐎𝐒𝐄 arkadaşı Lois için bir olay yerine fotoğraf çekmeye gider. Fakat orada bir adamda gariplik olduğunu fark eder. 𝐘𝐀𝐙𝐈𝐋𝐈𝐒: 𝟎𝟖/𝟎𝟖/𝟐𝟐 𝐘𝐀𝐘𝐈𝐌𝐋𝐀𝐍𝐌𝐀: 𝟐𝟏/𝟎𝟕/𝟐𝟑 𝐁𝐈𝐓𝐈𝐒: 𝟎𝟎/𝟎𝟎/𝟎𝟎 𝑫𝑪 𝑪�...