three

45 10 11
                                    

≪•◦ ❈ ◦•≫

❝𝙱𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝𝙱𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚗.❞

≪•◦ ❈ ◦•≫


   ROSE DERİN BİR NEFES VEREREK geriye yaslandı. Bir bacağını diğer bacağının üzerine attı ve kollarını birbirine kilitledi. Dik dik karşısında oturan arkadaşına baktı. Lois, Rose'un sert bakışları arasında ezilmiş gibi hissetti. Oturuşunu düzeltti ve ona üzgün bir şekilde baktı. Onları izleyen Chris ise gülerek kanepeye yayılmıştı.

"Rose daha ne kadar bana bu şekilde davranacaksın?" Lois açıklama yapmak için konuşmaya başlamıştı. Rose bu soru karşısında gözlerini ondan ayırmış, kafasını sağa doğru çevirmişti. "Bak, gerçekten özür dilerim. Bunu nereden bilebilirdim ki? Sonuçta bana uzaylıların gerçek olduğunu söyledin. Buna hemen inanmamı bekleyemezsin."

Birkaç saniyelik sessizliğin ardından Lois açıklamaya devam etti. "Onca insanın senin gibi bir durum yaşadıklarını dinleyince anladım." Rose, arkadaşına göz ucuyla bakınca gerçekten üzgün olduğunu gördü ve daha fazla kıyamadı. "Tamam, haklısın. Biraz abarttım."

Lois sevinçle yerinden kalkıp arkadaşına sarıldı. "Tanrım, hiç affetmeyeceksin sandım." Onlar birbirlerine sarılırken Chris nazikçe Lois'i ondan ayırır. "Şimdi ne yapacağımızı düşünmeliyiz, kızlar."

"Evet, elbette." Lois acele ile çantasında ki kağıtları çıkardı. Ve masaya dizmeye başladı. Salonun ortasında ki küçük masa Rose'un evine çok yakışıyordu.

"Tam olarak bir hafta sürdü çalışmam. Bu adam gerçekten saklanmakta çok iyi ama her zaman arkasında bir iz bırakıyor. Çoğunlukla farklı yerlerde işe girip trajik bir olay geçirip kimseye bir şey söylemeden ortadan kayboluyor." Lois kağıtlara bir göz gezdirirken Rose ve Chris ise dikkatle onu dinliyordu. Rose kağıtlara baktı. Röportajdı genellikle. Fakat iki kağıtta fotoğraf vardı.

"Nasıl bir olay? Açıkla, Lois." Lois nefes vererek Rose'a baktı. Eliyle bir fotoğrafı gösterdi. Kocaman bir kamyonun içinden iki tane elektrik direği girmişti. Bunu bir fırtına bile yapamazdı. "Bir garson kadının dediğine göre barda garsonluk yapıyormuş. Kadın bir erkek müşteri tarafından rahatsız edilince onu engellemiş. Fakat müşteri çok ileri gidip ona saldırmış. Herkesin karşında bir şey yapamamış ve orayı terk etmiş. Müşteri bardan çıktıktan sonra kamyonunu böyle bulmuş."

Chris fotoğrafı eline aldığında kamyonetin hâline bir ıslık çaldı. "Bu adam bir deli." Fısıldamasına Lois gülerken, Rose gözlerini devirdi.

"Bundan öncede bir teknede çaylak olarak işe girmiş. Sonra aniden denizin ortasında iken kaybolmuş." Lois'in sözlerinden sonra Rose soru sordu. "Nasıl kaybolmuş? Ortada hiçbir sebep yokken mi?"

𝑺𝑼𝑵𝑺𝑬𝑻 𝑩𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑵𝑬𝑺𝑺 ↬ 𝑺𝒖𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin