two

51 11 7
                                    

≪•◦ ❈ ◦•≫

❝𝚃𝚊𝚛𝚌ı𝚗𝚕ı 𝚛𝚞𝚕𝚘𝚕𝚊𝚛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝𝚃𝚊𝚛𝚌ı𝚗𝚕ı 𝚛𝚞𝚕𝚘𝚕𝚊𝚛...❞

≪•◦ ❈ ◦•≫

    ROSE RÜZGÂRI SAÇLARINDA hissetti. Kavurucu sıcakta bu rüzgâr ona serinlik verdi. Saçları geriye doğru uçuşuyordu. Sessizce yolu izlemeye başladı.

Direksiyonu yavaşça sola kırdı. Bir süre kafasını dinlemek için evinden ayrılıyordu. Kazadan sonra gözlerini bir hastanede açmıştı. Yanı başında sadece Lois vardı. Başının ağrısından ayağa bile kalkamıyordu.

Bütün olanları Lois'e teker teker anlatmıştı. Lois ise uzaylı saçmalıklarına inanmamış, mantıklı bir sebep bulmuştu. Rose'a kafasını çarptığını ve halüsinasyon gördüğünü söylemişti. Lois sadece arkadaşının karnındaki kocaman yanmış yaraya anlam veremiyordu. Rose ise gördüklerinde emindi ve bunu doktoruna da anlatmıştı. Doktor ise basit bir travma olarak geçiştirmişti.

Şimdi ise iki günün ardından hastaneden çıkmıştı. Evine geldiğinden beri sürekli aklında o vardı. Bir yandanda en yakın arkadaşının ona inanmayıp, geçiştirmesi ile sinirleri kat ve kat artmıştı.

Kafasını dağıtmalıydı. Yoksa burada durup düşünmekten deliye dönecekti.

Hızlıca bavulunu topladı ve arabasına yükledi. Kafasını neyle meşgul edeceğini biliyordu. Arabaya bindi ve çalıştırdı. Hızlanarak gideceği yerin yolunu tuttu.

≪•◦ ❈ ◦•≫

Lois düşünceli bir şekilde kahvesinden yudum aldı ve arabanın içinden önünde tarlaya baktı. Ve ortasında ki mütevazı evi seyretti uzun süre. Gelen veya giden kimse yoktu. Sadece bu evde yaşayan orta yaşlı kadın bir kere evden dışarı çıkmıştı. Dışarıda ki çamaşırları toplamıştı. Henüz aradığı adamı görmemişti.

Rose hastanede onunla kavga etmişti. O adamın garip bir varlık olduğunu Lois'e söylediğinde, Lois başta inanmamış ve bununla dalga geçmişti. Rose bu duruma sinirlenip ona, onun için hayatını riske attığını ve onun umurunda olmadığını söylemişti. Bu laflardan sonra Rose hastaneden çıkmıştı ve tek başına eve gitmişti.

Lois vicdan azabı ile beklemişti onu. Rose geri dönmeyince aklına bir fikir gelip onun bahsettiği adamı aramaya başlamıştı. Hiçte kolay olmamıştı. Çünkü bu herif her girdiği işte sahte ad kullanmıştı. İnsanların ifadeleri ile sonunda adamın evini bulmuştu. Bu yaşlı kadının onun ailesi olduğunu öne sürüyordu.

Rose'u aramayı denedi tekrardan ama genç kadın o kadar inatçıydı ki telefonunu hâlâ açmıyordu. Son çare olarak Rose'un en yakını olan kuzeni Chris'e tuşladı telefonundan. Birkaç saniye çalması ile adamın yeni uyanmış sesini duydu.

𝑺𝑼𝑵𝑺𝑬𝑻 𝑩𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑵𝑬𝑺𝑺 ↬ 𝑺𝒖𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin