≪•◦ ❈ ◦•≫
❝𝙺𝚊𝚖𝚎𝚛𝚊𝚢𝚊 𝚝𝚊𝚔ı𝚕𝚊𝚗 𝚊𝚍𝚊𝚖...❞
≪•◦ ❈ ◦•≫
☼
ROSE ROYAL, BURNUNA DOLAN tuzlu suyun kokusu ile gözlerini açmıştı. Her zaman olduğu gibi yatağından kalkıp penceresine yaklaştı. Bir süre dalgaların sesini dinledi. Kuşların cıvıltısı onu daha çok rahatlatıyordu. Yaz ayazı bedenini titretmişti. Bu yer kesinlikle ona çok iyi geliyordu.
Masanın üzerindeki telefonun titremesi ile yerinden doğruldu. Kim sabahın bu saatinde arar, diye düşündü.
Lois Lane yazısını görünce hemen cevapladı. Cevaplamasından birkaç saniye sonra arkadaşının neşeli sesi yankılandı. "Günaydın, Rosie!"
"Günaydın, L." Rose gülümseyip odasından çıkmıştı. Yavaşça mutfağa giderken Lois hızla konuşmaya başlamıştı. "Nasılsın?"
"İyiyim. Sen nasılsın?" Rose ise mutfağa girmişti ve yiyecek bir şeyler aramaya başlamıştı. Buzdolabının kapağını açtığında vücudunu esnetti. Genç sörfçülerin seslerini duymuştu.
"İyiyim. Sorduğun için teşekkürler. Aslında seni iş için aramıştım. Müsait misin?" Rose dolaptan malzemeleri çıkarmıştı. Bir omlet yapma kararı almıştı. Bir yandan yemeğini hazırlarken diğer yandan arkadaşını dinledi. "Dinliyorum."
"Süper, o zaman anlatayım. Kanada'da araştırmacılar ilginç bir şey fark etmişler. Birkaç ay önce bu araştırma hakkında bir yazı yazmıştım. Şimdi ise kesin sonuçlar bulmak için gidecektim. Bu Daily Planet için çok önemli bir yazı olacak." Erimiş yağın kokusu odaya yayılmıştı. Rose'un iyice açlıktan karnı gerilmişti.
"Fakat biliyorsun başka bir yazı için plan yapmıştım. Eğer bu haberi başkasına kaptırırsam çok kötü olur. Sana teklifim, oraya gidip benim için birkaç fotoğraf çekmen ve biraz not alman. Karşılığında sana içki ısmarlayacağım." Rose arkadaşının teklifine gülerken pişen omletini tabağa koydu.
"Sorun değil, giderim. Bugün randevum yok." Rose omletini afiyetle yiyordu.
"En iyi arkadaş sensin! Senin geleceğini haberdar edeceğim. Bir helikopter alacaktır." Rose onaylar bir cevap verdi.
Camdan seken güneş ışığı ile gülümsedi. Nereden hissediyordu bilmiyordu ama bugün iyi bir gün olacağına emindi.
≪•◦ ❈ ◦•≫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑼𝑵𝑺𝑬𝑻 𝑩𝑹𝑰𝑮𝑯𝑻𝑵𝑬𝑺𝑺 ↬ 𝑺𝒖𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏
Fanfiction𝐒𝐔𝐏𝐄𝐑𝐌𝐀𝐍 𝐗 𝐎𝐂 𝐑𝐎𝐒𝐄 arkadaşı Lois için bir olay yerine fotoğraf çekmeye gider. Fakat orada bir adamda gariplik olduğunu fark eder. 𝐘𝐀𝐙𝐈𝐋𝐈𝐒: 𝟎𝟖/𝟎𝟖/𝟐𝟐 𝐘𝐀𝐘𝐈𝐌𝐋𝐀𝐍𝐌𝐀: 𝟐𝟏/𝟎𝟕/𝟐𝟑 𝐁𝐈𝐓𝐈𝐒: 𝟎𝟎/𝟎𝟎/𝟎𝟎 𝑫𝑪 𝑪�...