William Byers
– Miłego dnia - Mój brat uśmiechnął się do mnie zza kierownicy samochodu, ja lekko mu odmachałem kierując się w stronę dużego budynku. Po drodze zauważyłem jak samochód mojego brata jeszcze przez chwilę stał na parkingu szkoły, jednak po tym, jak obróciłem się w jego stronę, ten od razu odjechał w stronę naszego domu.
Idąc w stronę szkoły po dość długim parkingu założyłem swoje słuchawki puszczając z telefonu jakąkolwiek muzykę, odblokowując telefon zobaczyłem killa wiadomości z grupy 'Cali-kids!!' jednak gdy od razu zauważyłem pojedynczą wiadomość na chacie prywatnym, westchnąłem przeciągle i odblokowałem telefon szybko wstukując kod pin, i wchodząc w aplikacje "Instagram".
hearts.for.W
zmieniłeś swoją nazwę?
byersx._
to coś dziwnego?
hearts.for.W
tak? mieliśmy matching nazwy, Will.
byersx._
nie bądź zły, możesz swoją przecież też zmienić?
hearts.for.W
mogę, jakże najbardziej mogę, ale mogłeś mnie uprzedzić za nim zmienisz swoją, wyszedłem na idiotę?
byersx._
błagam cię, teraz dopiero wychodzisz na idiotę
hearts.for.W
przepraszam bardzo, że co?
byersx._
idź lepiej se zmień tą swoją nazwę i nie psuj mi dnia do cholery
pośpiesz się, za nim Katie zobaczy że masz inicjał mojego imienia w nazwie
hearts.for.W
Katie to tylko przyjaciółka kochanie
przepraszam
nie kłóćmy się już
nie zmienię nazwy, daje ci szansę jeszcze na zmienienie swojej ;)
byersx._
goń się, łaski bez
hearts.for.W
Naprawdę aż tak bardzo ci nie pasuję? Jestem aż takim złym chłopakiem, co?
czy znalazłeś już sobie kogoś, tak jak mówił Adam?
byersx._
Teraz dopiero jesteś idiotą! Gratulacje!
hearts.for.W
wzajemnie. Katie miała co do ciebie racje.
byersx._
TO SOBIE DO NIEJ IDŹ? Skoro miała do mnie racje, to może kochaj ją? No chyba że już to zrobiłeś? Udajesz że mnie kochasz, a tak naprawdę od 2 miesięcy słyszę tylko Katie, Katie, Katie, Katie i Katie! Mam tego dosyć. Mam dosyć ciebie.
CZYTASZ
płatki róż - byler PL
RomantikOGARNE KIEDYŚ ŁADNĄ OKŁADKĘ!!! "- Wyraz twojej twarzy powiedział mi wszystko. A płatki róż wplątane w twoje włosy utwierdziły mnie w przekonaniu, że się zakochałem, w tobie." William Byers, to młody siedemnastolatkek który na nowo rozpoczyna zupełni...