Selamlarrr artık haftanın üç günü bölüm atmaya karar verdim.Düzenli gidersek.Şu an kitaplarım için bir aksaklık olmasın diye elimden geleni yapıyorum.Bir kaç hafta sonra yabancı dil kursuna gidip A1 seviyede belge almam gerekiyor.Bunun için de sınava gireceğim.Bu sınava çalışacağım için o aralar bölüm gelmezse bir ihtimal diye söylemek istedim.
Siz bu arada aynı zamanda benim sırdaşlarımısınız.Bunu da böyle demek istedim.
Uzun bir bölüm oldu.İyi okumalar yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen.🦋
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
"Haydi buyurun cenaze namazına." dedi Göktuğ gülerek.
"Lan motosikletcinin burada ne işi var?" dedi kulağıma fısıldayarak.Onu derken tamamen koluma yapışmıştı.Kaya'ya şirin bir bakış gönderip gülümsedi.
Kafamı Sibel'e doğru eğip konuşmaya başladım,"Hani aynı apartmanda oturuyoruz ya.O da benim komşum ya.Karşılaşmamız normal ya." Bunların hepsini mırıldanarak demiştim.
Anlık herkes sessizliğe gömülünce kendimi bir oyunun içinde gibi hissetim.Hani böyle karakterler konuşur sonra siz ilerleyince arkanızdan gelirler ya.İlerlemeyince de mal mal durup kalırsınız onlar da hareket etmez.Şu an öyle bir şey yaşıyorduk.
"Ben sizi daha fazla tutmayayım." dedi Kaya en sonun da konuşarak.O sırada aklıma güzel bir fikir geldi.
Kaya arkasını dönüp merdivenleri çıkmaya başladı,Sibel'in beni tutan ellerinden sıyrıldım ve Kaya'ya doğru ilerledim."Kaya." dedim.Merdivenleri çıkan Kaya bana doğru dönüp baktı,"Efendim?" dedi.
"Yusuf'ta seninleyse ve bugün müsaitseniz siz de gelin benim evime.Hepimiz eğlenmiş oluruz.Uygun mudur?" dedim gülümseyerek.
"Rahatsız olmaz mısınız?"diyerek arkamdaki arkadaşlarıma baktı."Benim için hiç sorun olmaz,hem iki kızın arasında kalmamış olurum." dedi arkamdaki Göktuğ.
"Vallaha ne yalan söyleyeyim benim içinde sorun yok.Tanışıp kaynaşırız." dedi Sib.Kaya en sonunda bakışlarını bana çevirdi."Duyduğun gibi kimse için sorun olmuyor." dedim.
"Peki öyleyse.Gelelim bakalım." dedi.Gülerek,ellerimi birbirine çarptım.Kaya'da bu hâlime gülümsemişti."Kaçta gelelim?" dedi tekrardan.
"Bir saat sonra gelebilirsiniz.Biz de o zamana kadar yiyecekleri anca hazırlarız." dedim.Kafasını sallayarak beni onayladı."Sonra görüşürüz o zaman yavru ördek." dedi ve arkasını dönüp gitti.
Açmamın yarım kaldığı kapıyı açıp içeri girdim."Göktuğ poşetleri alabilir misin ablam?" diyerek anahtarı komidinin üzerine bıraktım.Arkamdan Sibel eve girip banyoya doğru gitti.
"Alayım abla." dedi Göktuğ.Arkamı dönüp ona baktım.Poşetleri alıp içeri girdi."Nereye bırakayım?" Elimle hemen mutfağın kapısını gösterdim.Göktuğ mutfağa giderken bende hemen odama geçip üstümü değiştirsem güzel olurdu.
Odama girip daha rahat bir şey giyindikten sonra banyoya girip ellerimi yıkamaya başladım.O sırada arkamda Sibel belirdi Dudu peri gibi."Kuzu dolabından kıyafet çalıyorum." dedi ve devam etti."Ha bir de Göktuğ'nun buraya bıraktığı kıyafetler nerede?"
Elimi havluya silerken Sibel'e yanıt verdim."Dolabın ilk gözünde ama büyük gözünde.""Okey." diyerek arkamdan uzaklaştı.Banyadon çıkıp,mutfağa girdim.Göktuğ sandalyelerin birine oturmuş telefonuna bakıyordu.Masanın üstündeki poşetlerden aldıklarımı çıkarmaya başlamıştım.Pizzayı poştten çıkartıp buzluğa attım.Onu sonra yeriz diye düşünmüştüm çünkü kremalı tavuklu körili makarna yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Teen FictionHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.