BakugouXY/N'ye yakında bölüm atıcammm . Şimdilik burdan devam ediyorum .
Linda : Acıktım haddi !
Melina : Linda zaten kuş gibi yiyeceksin .
Leo : Yoksa kilo alır hanımefendi .
Linda : E formuma dikkat etmem lazzım . Yoksa nassıl bu kadar güzzel olabilirim ? ( Saçını savurur )
Leo Linda'nın elini tuttu ve öptü .
Leo : Siz her zaman çok güzelsiniz Leydim .
Linda : Bazen çok korkuyorum tırtıl .
Leo : Neden ?
Linda : Beni kendine aşık edeceksin .
Leo : ( Güler ) Geç dalganı sen .
Linda : Umarım güzel bir kız bulursun .
Leo : Güzel olması pek umrumda değil . Sevsin yeter .
Linda : Ya da yakkışıklı olsun .
Melina Linda'ya bi tane geçirdi .
Linda : HEY !
Melina : Saçlarının bir sabah uyandığında kaybolmasını ister misin Linda ?
Linda : Ya ne deddim ben şimdii ?
Leo : Aslında doğruyu söyledi . Melina her iki cinsiyetten de hoşlandığımı herkes biliyor . Bu kadar takma . Tabi kızlar daha ağır basıyor .
Nick : Herkes uzatsın tabaklarını .
Nick'in sesini duyunca daldığın yerden uyandın . Az önce olanlardan sonra değişik bir durumdu senin için . En sonunda Nick tam senin önüne oturunca göz göze geldiniz . Sana gülümsedi ve yemeğini yemeye başladı .
Leo : Y/N sen neden konuşmuyorsun ?
Y/N : Ha ?
Linda : O Mizzu'yu düşşünüyor .
Y/N : H-...Hayır Alakası yok . ( yutkunup nefes alırsın ) Sadece dalmışım .
Melina : Ne düşünüyorsun bu kadar ?
Y/N : ( Nick'le göz göze gelip ) Hiç emin değilim .
Bu Melina'ya değil de daha çok çaktırmadan Nick'e verdiğin cevaptı . Üniversite de sende ondan bir dönem hoşlanmıştın . Ancak söyleyememiştin .
Yıllar geçtikçe içine gömmek zorunda kaldığın duygularının şimdi ortaya çıkacak mıydı yoksa gerçekten onu umutmuş muydun ? Asıl kafanı karıştıran buydu .
Nick : Her ne düşünüyorsan emin ol cevap vermek zorunda değilsin . Sonuçta ortada bir teklif yok .
Leo : Evet Mizu sevgilisi olmanı istemedi sonuçta .
Herkes Nick'in Mizu'ya laf attığını sandı ama onu kastedmediğini sen çok iyi biliyordun .
___________________
( Yemekten sonra )
Biraz terasa geçip saçlarını hafif uçuran rüzgarda ateş böceklerinin hafif kulağına çalınan sesi ile yıldızları izliyordun .
Daldığın hayallerden seni Nick'in sesi uyandırdı .
Nick : Uyumamışsın .
Y/N : Sen de öyle .
Nick : Diğerleri odalarına çekildi . Leo da koltukta sızdı . Bu gece burda kalsak sorun olmaz değil mi ?
Y/N : Kalsam demek istiyorsun sanırım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizu X Y/N
Teen FictionMizu karakteri benim Bakugou X Y/N kitabımdaki , benim yarattığım bir karakterdi aslında . Ancak karakter çok sevildi ve onunla ilgili bir hikaye yazmam istenince ben de kıramadım . Smut içerebilir haberiniz olsun . Tamamen şans eseri tanışan Mizu...