14. Bölüm

104 10 83
                                    

Sabah uyandığında Nick'in göğsüne kafanı koymuş biçimdeydin . Gece birlikte uyumuştunuz . Gözlerini açtığında Nick sana sarılmış uyuyordu . Usulca telefonuna uzandın . Saatin kaç olduğuna bakmak istedin ancak gelen bir mesaj dikkatini çekti .

Sayın Y/N ( Soyadınız neyse ) oyunculuk seçmelerimize 02.07.2023 yılında yapmış olduğunuz katılımı göz önünde bulundurduk ve sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız . 26.07.2023 Tarihinde sizi ofisimizde görmek isteriz .

Y/N : Ofisimizde görmek isteRİZ ! AAAAAAA !

Nick korkuyla ayaklandı . Ayaklanırsan yataktan düşüp kafasını vurdu . Başını tutarak yarım yamalak gözlerle yatağa tutundu ve sana baktı .

Nick : NE OLUYOR ?

Y/N : KABUK EDİLDİM ! KABUL EDİLDİM .

Nick : Neye ? Anlamıyorum .

Y/N : Hani oyunculuk seçimlerine gitmiştim Ya . Bir dizi için .

Nick : ( Ayılmaya çalışarak ) Şu neydi krallık dizisi miydi ?

Y/N : EVET NİCK KABUL EDİLDİM !

Nick : ( Anlamaz ) Şimdi oyuncu olacaksın . ( Birden uykusu açılır . ) Y/N OYUNCU OLACAKSIN !

Y/N : EVET !

Nick kalktı seni kucakladı seninle birlikte seviniz etrafında döndürdü . İndirdi ve sağlam bir şekilde dudaklarını öptü .

Nick : ...

Y/N : Eee bu biraz garip oldu .

Nick : Sanırım . Şimdi ne yapacaksın ?

Y/N : Beni yarın görüşmede bekliyorlar .

Nick : Harika bişey bu ! Kızlara haber verelim !  Birlikte eğlenerek kutlarız .

Y/N : Mükemmel bir fikir .

Nick tam telefona sarıldı sonra birden sana döndü . Sarıldı .

Nick : Seninle gurur duyuyorum .

Y/N : ... Teşekkür ederim .

Nick : Her zaman yanındayım .

Y/N : Biliyorum .

Nick : Tamam şimdi hazırlan bakalım büyük star .

Y/N : ( Gülerek ) Abartmasan mı ? Hangi rolde kabul edildiğimi bile bilmiyorum .

Nick : Geçen gece söylediğim şeyi unuttun mu ?

" Ben de kendi yıldızımdan bahsediyorum . "

Y/N : ( Kızararak ) O ... o cümleyi diyorsun .

Nick : Bu cümlelere alışman lazım çünkü seni daha çok utandıracağım .

Sen evden çıkıp kızların yanına geçmiştin . Saatler sonra hepiniz buluştunuz .

Melina : Yani şimdi oyunculuk sektörüne tam olarak atılıyorsun .

Y/N : Öyle duruyor .

Linda : Bence Harrika görünneceksin . E bennim kadar güzzel olmassan daaa bi giderin var .

Y/N : ( Gülerek ) Sağol .

Nick : Linda'cım senin güzelliğim kimde var ? ( Sana göz kırpar )

Linda : Kimsede !

Leo : Tabi ki prensesim .

Linda : Ay lütfen banna prenses demmeyin ! Yeterince duyyuyorrum şu günlerde .

Mizu X Y/N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin