Yönetmen çekimlerden önce seni kimseyle tanıştırmadı . Bilerek onları ilk gördüğünde nasıl tepki vereceğini yayınlamak istiyordu . Daha gerçekçi olacağını düşündü .
Dış ses
Mint Sarayı zamanında en gösterişli saraydı . Sarayı yöneten Kral ve Kraliçe halkın sevgisini gayet de kazanmıştı . Fakat bir gün esrarengiz bir kaza yüzünden Kral ve Kraliçe öldü . Sırrı asla çözülemedi . Geride bıraktıkları 21 yaşındaki kızları Prenses Ember( Biz oluyoruz) başka varis olmadığı için tahta geçti . Halk çok karşı çıktı , çünkü ilk defa bir kadın yöneticileri oluyordu . Çoğu kişi yakında ülkenin batacağını düşünse de bazı teke tüke kadınlar Bunun yeni bir başlandık olduğunu düşündüler .
( Ember kişisi biz Y/N ve film başlasın )
Ember : Robert söyle ne yapıcam ?
Robert : Prensesim sakin olun . Eminim ki halkın sevgisini kazanacaksınızdır .
Ember : Ateşlerle sarayın kapısına dayanmaları an meselesidir . Hizmetliler bile benim sözümü dinlemiyor .
Robert : Dinlettirin o zaman .
Ember : Nasıl ? Ben annem ve Ya babam değilim . Daha onları yeni kaybetmişken bir de bunlarla uğraşamam .
Robert : Ben her zaman yanınızdayım .
Robert Karşında eğildi hafif bir gülümsemeyle süsledi saygısını .
Robert : Anneniz her zaman otoriter bir kadındı . Sert ve bir o kadar da yumuşaktı . Arasındaki çizgiyi ayırmayı çok iyi bilirdi . Evet ülkeyi babanız yönetirdi ancak babanızı yöneten ise annenizdi . Erkeklerin yapabildiğini kadınların da yapabileceğini göstermelisiniz .
Ember : ...
Ember'ın kafası karıştı . Ancak Robertin söyledikleri onu yüreklendirmişti .
" KESTİİİK ! "
Y/N : ... Nasıldım ?
Yönetmen : Güzelim harikasın. Ancak biraz daha mahçup olmanı istiyorum . Çünkü Ember ilk başlarda anlarsın ya çok saf bir karakter .
Y/N : Pardon .
Yönetmen : ( Gülerek ) Bir daha alalım .
Sahne bir daha çekilmişti bu sefer beğenilmiş ve diğer sahneye geçiliyordu .
Ember ilk başta odasından çıkamadı .
Robert : Halk konuşmaya başladı . Yeni Kraliçenin halkın içine bile çıkmaya yüzü yok diyorlar .
Ember : Umrumda değil .
Robert : Olması lazım . Sizden başka kimse yok . Yakında savaş çıkacak diye endişeleniyorlar . Diğer ülkelere haber çoktan yayıldı . Ülkeyi koruyan yok diyorlar .
Ember : ÜLKEYİ BEN NASIL KORUYABİLİRİM ?
Robert : Alasını yaparsınız . Babanızın yolundan gidin . Dîvan'ı hemen toplayalım .
Ember : Ne yapacağımı bile bilmiyorum .
Robert : Kendinizi kanıtlayın .
Ember : Nasıl ?
_____________
Ember Robert'ın her dediğini yapmaya çalıştı . Resmen Ember'ın akıl hocasıydı .
Ember : Batı şu anda önemli bile değil . Güney tarafını işgal etmemiz lazım . Ordaki savaş daha bitmedi bile .
" Ancak askerlerimiz çok yoruldu . Çekilmemiz daha makul olmaz mı ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizu X Y/N
Teen FictionMizu karakteri benim Bakugou X Y/N kitabımdaki , benim yarattığım bir karakterdi aslında . Ancak karakter çok sevildi ve onunla ilgili bir hikaye yazmam istenince ben de kıramadım . Smut içerebilir haberiniz olsun . Tamamen şans eseri tanışan Mizu...