13. Bölüm

103 10 143
                                    

Phill : Sizi beklemiyorduk Bay Andrew .

Andrew : Sürpriz yapmaya bayılırım . ( Oturur )

Phill : Sanırım taklidimi düşündünüz .

Andrew : Evet . Ancak Sizinle ortak olmam benim zararıma dokunur . Berbat durumdasınız Bay Phill .

Phill : ... Geçici durumlar için-

Andrew : ( Haykırır ) Geçici mi ? Yapma Phill , boynunuza kadar borca batmışsınız . Kimi kandırıyorsunuz ? Aslında yok olmanız benim lehime olur . Bir rakip elemiş olurum .

Phil : Bay Andrew-

Andrew : Ancak teklifinizi kabul ediyorum .

Phill : ..Çok m-

Andrew : Bir şartla .

Phill : Yapabileceğim bir şeyse yardım ederim .

Andrew : Tabi ki yapacaksın .

Phill : Peki şartınız ne ?

Andrew : Linda .

Phill : Kızımın konumuzla ne ilgisi var ?

Andrew : Kızınızın eşim olmasını istiyorum .

Phill : a-

Andrew : Basit bir istekmiş değil mi ? Bende öyle düşünmüştüm . İmzaları sonra atabiliriz bence .

Phill : BAY AND-

Andrew : İyi günler .

Andrew istifini bile bozmadan çıktı gitti .

______________

Andrew şirketten çıkarken Linda ile karşılaştı .

Andrew : Merhaba .

Linda : Hoşçakkal .

Andrew : ... ( Kolunu tutar ) Ayıp olmuyor mu sizce de ?

Linda Andrew'i baştan aşağıya bi süzdü .

Linda : Hmmm hayyır .

Linda'nın bakışları keskinleşti kolunu birden çekti .

Linda : Üstelik size banna temas edecek yakınlığı vermeddim ! Yoksa ben mi yanlış hattırlıyorum ?

Andrew : ( Kravatını düzeltir ) Sizi rahatsız etmek istemezdim Prenses .

Linda : ... ( Güler ) Prenses laffı mı kaldı ? 20 yıl gerridde mi yaşşıyorsun ? O lakap artık utanç verrici . Pardon yaşınızı unutmuştum . Kaçtı ..38 ?

Andrew sinirlenmişti ama belli etmemeye çalıştı . Linda inadına damarına basıyordu .

Andrew : Yanlışınız var daha 32 yaşındayım . İltifat için söylemişti-

Linda : Hala yaşlısın . Vaktim giddiyor burda durmak neyse de ... sizin yanınızda bu vakti harcammak oldukça saçmalık . Tamamen saçma .

Linda saçını savurup şirkete girdi . Andrew sinirle arabasına binip , burnundan soluyarak kravatını söküp attı .

Andrew : Fazla şımartmışlar ! Bakalım benimle evlenince böyle davranabilecek mi ? NE BAKIYORSUN SÜR ŞU ARABAYI !

Şoför afalladı eli ayağı karışıp sürdü .

___________

Y/N : ( Uykulu ) Günaydın .

Melina : Günaydın uyuyan güzel .

Mizu X Y/N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin