[Chapter 1 - Prologue]

1.5K 25 34
                                    

A/N: I decided to redo the Prologue honestly might just redo everything up to Cold cherry blossoming summer...so yeah. Enjoy.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Location - Ƀɇɏønđ Ŧħɇ Ƀøx

*NO POV*

Ŧħɨs ɨs nøŧ sᵽȺȼɇ. Ŧħɇɍɇ ɨs nøŧħɨnǥ. Nøŧħɨnǥ ɨs nøŧħɨnǥ øᵾŧsɨđɇ øf Ŧħɇ Ƀøx. Ⱥs ȼønȼɇᵽŧs đø nøŧ ɇxɨsŧ øᵾŧsɨđɇ øf sømɇŧħɨnǥ ŧħȺŜħøłd nøŧħɨnǥ. Nøŧħɨnǥ ɨs ɇvɇɍɏŧɨħøld øᵾŧsɨđɇ øf Ŧħɇ Ƀøx ŧħȺŜħ ȼønŧȺɨns ɇvɇɍɏŧħɨnǥ. Fɍøm ɌɇȺłɨŦɏ ɨŧsɇlf ŧø Fɨȼŧɨøn.

Ønłɏ ŧwø ƀɇɨnǥs Ⱥɍɇ ꝁnøwn ŧø ɇxɨsŧ ƀɇɏønđ ŧħɇ Ƀøx. Ŧħɇsɇ ƀɇɨnǥs Ⱥɍɇ ████ Ⱥnđ ██████.

Ŧħɇsɇ ŧwø ƀɇɨnǥs ₣ȺŦħɇɍ Ⱥnđ søn sɨłɨȼɨfɨɇđ ŧħɇmsɇlvɇs Ⱥs ŧħɇ Ŧɍᵾɇ Ǥøđs øvɇɍ Ⱥłɇ ȼɍɇȺŦɨǥn wħɇŧħɇɾ ɨŧ ƀɇ ɍɇȺłɨŦɏ øɍ fɨȼŧɨøn.

Ŧħɇ ₣ȺŦħɇɍ Ⱥnđ søn wȺŧȼħ øvɇɍ ȼɍɇȺŦɨǥn ħȺᵽᵽɏ wɨŧħ wħȺŧ ŧħɇɏ'vɇ đønɇ, đɇsᵽɨŧɇ ŧħɇ ƀȺđ ₮ⱧɆⱤɆ ɨs ǥøøđ ŧħȺŜɇ ɨŧ. Ⱥ ᵽɇɍfɇȼŧ ƀȺłȺnȼɇ. Ɇvɇn ɨf møsŧ ɨf nøŧ Ⱥłɇ øf ŧħɇɨɍ ƀɇɨnǥs Ⱥɍɇ...Ɨmᵽɇɍfɇȼŧ.

Ƀᵾŧ Ɨ Ⱥm nøŧ ħɇɍɇ ŧø ŧȺłꝁ Ⱥƀøᵾŧ ŧħɇm. Ɨ Ⱥm ħɇɍɇ ŧø ŧȺłꝁ Ⱥƀøᵾŧ...ønɇ øf ŧħɇɨɍ møsŧ ᵽøwɇɾfᵾł ȼɍɇȺŦɨøns...Ŧħɇ Sɏsŧɇms

Ŧħɇ Sɏsŧɇms, Ⱥ ᵽøwɇɾfᵾł sᵾᵽɇɍ ɨnŧɇłɨǥɇnŧ ȼɍɇȺŦɾɇ ŧħȺŜɇ ȼønŧȺɨns ɇvɇɍɏŧħɨnǥ ᵽøssɨƀłɇ ŧø Ⱥɨđ Ħɨs ȼɍɇȺŦɨøns, ȼɍɇȺŦɇđ ƀɏ ŧħɇ Ŧɍᵾɇ Ǥøđ.

Ⱥłł føɍ ŧħɇ søłɇ ᵽᵾɍᵽøsɇ. Øf mȺꝁɨnǥ ƀɇɨnǥs łɨꝁɇ ħɨmsɇłf.

Ħɇ sɇnđs ŧħɇsɇ Sɏsŧɇms ŧø ȼħøsɇ ŧħɇɨɍ ᵾsɇɹ Ⱥŧ ɹȺnđøm.

ɌȺnǥɨnǥ fɍɇm Ⱥǥɇs 15 ŧø 30.

Ŧħɇ ɹɇȺsøn føɍ ŧħɨs Ⱥǥɇ ɹȺnǥɇ ɨs đᵾɇ ŧø ŧħɇ fȺȼŧ ŧħȺŜɇ, ĦᵾmȺns ɨn ŧħɨs Ⱥǥɇ ɹȺnǥɇ ŧɇnđ ŧø ħȺvɇ Ⱥ ȼɇɍŧȺɨɇ mɇnŧȏɭɨŦɏ.

Ⱥ mɇnŧȏɭɨŦɏ ŧø ɇsȼȺᵽɇ ɹɇȺłɨŦɏ, ŧɨɍɇđ øf Ⱥłɇ ȼɇɭɭ ɨnđ sᵾffɇɹ ɨŧ ȼȺᵾsɇs.

Ŧħɇsɇ ᵽɇøᵽɭɇ ɹɇȺłɨƶɇ ŧøø łȺŦɇ ŧħȺŜɇ ɨs mɇssɇđ ᵾᵽ Ⱥnđ ħȺvɇ nø ȼħȺnȼɇ øf fɨxɨnǥ ɨŧ.

Sø ŧø đɍøwn øᵾŧ ŧħɨs đɇᵽɍɇssɨnǥ ɹɇȺłɨŦɏ ŧħɇɏ ɹɇsøɍŧ ŧø ɇnŧɇɹŧȺɨnmɇnŧ ŧħɹøᵾǥħ ŧħɇɨɍ đɇvɨȼɇs ₴Ø ₮ⱧɆɎ ₥₳Ɏ VłɆ₩ Ɇ₦₮ɆⱤ₮₳ł₦₥Ɇ₦₮ ₮Ⱨ₳₮ ⱤØ₮₴ ₮ⱧɆ ₥ł₦Đ... Ⱥnɨmɇ, Vɨđɇø ǤȺmɇs... Ᵽøɍn ɇŧȼ.

Ŧħɇ Ŧɍᵾɇ Ǥøđ sȺw ŧħɨs. Ħɨs ɹɇȺċŧɨɨǥ ʺ₵ɱɀǴʺ ɹɇɇɞɐʺ ɟǘʺ ɭɜɤɴɡ ʺʎɦ̜ʺ ʰɯ́ʲ

Sø ɥɨs ˈɟʍøɹəɨɤ, ɹǚʺʍøɟ ˙ʕʤʖɥ̜ʈǣʂˀɲȼˀɍ

ƝǤɇʦɱǼ

Ɣɼᶣⱬʽsʦ̜, ʖʭʈhɒʏɕ̜ʍɪˀ

Ɲɏɸɾɐʥʕɡʙʔɭʑʈɜʅʣʀ̛ʍɐɠʃʏ

ƆʂɈɨᘂʃɩʇʌ

ʹʖʈhɔʽʎɸʢʭʏʽʊɹʔɬʤʩɭʓɤʭ

Ƥʊʔʭɡʅʤʍǟʧʧʔʀʌɒʃɞ

The Ultimate Life Form in Project TouhouWhere stories live. Discover now