König - Kwas wypali ci trochę skóry.
Graves - Zostaniesz poparzona w wybuchu.
Farah - Zostaniesz dźgnięta nożem w brzuch.
Alejandro - Zostaniesz otruta.
Gaz - Będziesz miała złamaną rękę.
Soap - Spadniesz z wysokości i uszkodzisz kręgosłup.
Valeria - Będziesz mocno poobijana.
Rodolfo - Prawie się utopisz.
Price - Będziesz miała połamane żebra.
Ghost - Zostaniesz postrzelona blisko serca.
Laswell - Zostaniesz postrzelona w ramię.
Alex - Stracisz dwa palce.
***
Mam bardzo dobrą wiadomość; moja kotka po 6 dniach się odnalazła. Prawdopodobnie ktoś ją zabrał i przetrzymywał w domu. Rozwiesiliśmy ogłoszenia z jej zdjęciem po całej wsi i pewnie wystraszyli się, że ktoś rozpozna kota. Podrzucili ją pod bramę, bo mama kogoś widziała zanim Angela wbiegła na podwórko. Było widać, że się stęskniła, bo potrzebowała dużo głaskania i długo się łasiła. Nawet pozwoliła się obwąchać psu, a ona go nie lubi za bardzo. Sąsiad próbował znaleźć na kamerze kto to był, ale szli od innej strony i nie było ich widać. W każdym razie mam nadzieje, że ich podrapała :)
Daliśmy ogłoszenie na FB, że się już znalazła i jakiś dziad napisał, że jego kot jak idzie się ruchać to nie ma go miesiąc i zaczęłam z nim dyskutować i na końcu jak mu się skończyły argumenty i go dupa zabolała to napisał że "jak zobaczę tego kota to go wyrucham bo jestem starym zoofilem" XDD jak chcecie to dam wam screeny w następnym rozdziale albo zrobię jakąś nową książkę z moim sytuacjami życiowymi XD Masakra, ludzie są pojebani w chuj. Jebana patologia.
CZYTASZ
Preferencje || Call of Duty
RandomPreferencje z postaciami z Call of Duty: Modern Warfare [2019/2022] Pojawią się tu: Ghost | Soap | Price | Gaz | Alejandro | Rodolfo | Graves | Alex | Valeria | Farah | König | Laswell