𝙂𝙐𝙔𝙎, 𝙄𝙆 𝙏𝙃𝘼𝙏 𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙄𝙎 𝘽𝘼𝘿, 𝘽𝙐𝙏 𝙄𝘿𝙆 𝙃𝙊𝙒 𝙏𝙊 𝙒𝙍𝙄𝙏𝙀 𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔𝙔𝙔𝙏𝙫𝙏
𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙢𝙮 𝘼𝙪 𝙗𝙩𝙬, 𝙨𝙤 𝙞𝙛 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙪𝙣𝙘𝙡𝙚𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙫𝙚𝙣𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡 𝘼𝙪 𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙩'𝙨 𝙢𝙮 𝘼𝙪!
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: 𝕄𝕪 𝔻𝕖𝕒𝕣 𝕔𝕙𝕚𝕝𝕕𝕣𝕖𝕟, 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕤, 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕚𝕞𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥.. ℍ𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕔𝕒𝕝𝕞𝕝𝕪.
*everyone - giyuu, raises their heads*
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: 𝔸𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕤𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕟 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖 𝕘𝕠𝕟𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕨𝕖𝕖𝕜𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕕𝕒𝕪𝕤, 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕠𝕨 𝕓𝕖 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕝 𝕨𝕙𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕥𝕖𝕒𝕞𝕞𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕝𝕝 𝕓𝕖.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 ℙ𝕠𝕧: 𝔽𝕦𝕔𝕜, 𝕀 𝕤𝕨𝕖𝕒𝕣 𝕚𝕗 𝕚𝕥'𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕟𝕖𝕣 𝕗𝕣𝕖𝕒𝕜, 𝕀'𝕝𝕝 𝕥𝕖𝕒𝕣 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕝𝕠𝕟𝕖𝕣𝕤 𝕗𝕝𝕖𝕤𝕙!
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: ℕ𝕠𝕨 𝕀 𝕤𝕙𝕒𝕝𝕝 𝕒𝕟𝕟𝕠𝕦𝕟𝕔𝕖, ℍ𝕚𝕞𝕖𝕛𝕚𝕞𝕒, 𝕋𝕠𝕜𝕚𝕥𝕚 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕘𝕦𝕣𝕠, 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕝 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕎𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕦𝕟𝕥𝕒𝕚𝕟𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖,
ℕ𝕠𝕨, 𝕂𝕠𝕔𝕙𝕠, 𝕂𝕒𝕟𝕣𝕠𝕛𝕀 𝕒𝕟𝕕 𝕌𝕫𝕦𝕚, 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝔽𝕦𝕛𝕚𝕜𝕒𝕤𝕒𝕟 𝕄𝕠𝕦𝕟𝕥𝕒𝕚𝕟.- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 ℙ𝕠𝕧: 𝕌𝕘𝕙 𝕗𝕦𝕔𝕜 𝕚𝕥, 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖, 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕚𝕔𝕜𝕙𝕖𝕒𝕕?
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: 𝔸𝕟𝕕 𝕞𝕪 𝕕𝕖𝕒𝕣 𝕔𝕙𝕚𝕝𝕕𝕣𝕖𝕟, 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒 𝕒𝕟𝕕 𝕊𝕙𝕚𝕟𝕒𝕘𝕒𝕫𝕒𝕨𝕒, 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 ℂ𝕚𝕥𝕪 𝕠𝕗 𝕋𝕠𝕜𝕪𝕠, 𝕚𝕥 𝕚𝕤 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕗𝕒𝕣 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕀'𝕞 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕌𝕓𝕦𝕪𝕒𝕤𝕙𝕜𝕚, 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕆 𝕤𝕒𝕪 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘! 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕟𝕘𝕣𝕚𝕝𝕪
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: 𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕒𝕪 𝕤𝕡𝕖𝕒𝕜, 𝕊𝕙𝕚𝕟𝕒𝕘𝕒𝕫𝕒𝕨𝕒.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕀 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕞𝕪 𝕤𝕡𝕠𝕥𝕤, 𝕀 𝕣𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕟𝕠𝕥 𝕘𝕠 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕚𝕔𝕜𝕙𝕖𝕒𝕕.
- 𝕊𝕙𝕚𝕟𝕠𝕓𝕦: 𝔸𝕣𝕒 𝔸𝕣𝕒~ 𝕊𝕙𝕚𝕟𝕒𝕘𝕒𝕫𝕒𝕨𝕒-𝕊𝕒𝕟, 𝕋𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕪 𝕥𝕠 𝕤𝕡𝕖𝕒𝕜 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣, 𝕟𝕠𝕨 𝕚𝕤 𝕚𝕥?
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: 𝕀'𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕞𝕪 𝕕𝕖𝕒𝕣 𝕔𝕙𝕚𝕝𝕕, 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕡𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕥𝕖𝕒𝕞𝕞𝕒𝕥𝕖𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟, 𝕤𝕠 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕤 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕠𝕡𝕖𝕣𝕒𝕥𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕨𝕠𝕣𝕜 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣,𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕒 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕪. ℍ𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕚𝕟𝕘.
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 pov: ℍ𝕖 𝕣𝕖𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕠𝕗 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕪 𝕞𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕦𝕤𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠 𝕞𝕖... ℍ𝕖𝕣 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕠 𝕡𝕣𝕖𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤.
𝙎𝙤.. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙩 𝙚𝙣𝙙𝙨𝙨𝙨, 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮, 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙠 𝙞𝙩'𝙨 𝙗𝙖𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙙𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙛𝙪𝙣 𝙡𝙤𝙡.
𝙄 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙪𝙥𝙡𝙤𝙖𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮, 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙙𝙠𝙠𝙠
YOU ARE READING
Sanegiyuu (Kny BL)
Romance𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞, 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮𝐬 𝐚𝐛𝐭 𝐭𝐨 commit it 𝐛𝐮𝐭 𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐬 𝐬�...