𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙣𝙤 𝙘𝙡𝙪𝙚 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙢𝙖𝙙𝙚. 𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙡𝙥.
- 𝕂𝕒𝕘𝕒𝕪𝕒: ℕ𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕒𝕪 𝕓𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕞𝕚𝕤𝕤𝕖𝕕.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 ℙ𝕠𝕧: 𝔽𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕤𝕥𝕒𝕣𝕕, 𝕙𝕖'𝕤 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕟𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕝𝕠𝕟𝕖𝕣.
(𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕤𝕜𝕚𝕡 𝕥𝕠 𝟚𝟘 𝕞𝕚𝕟𝕤)
- 𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦𝕣𝕚: 𝕂𝕐𝔸𝔸𝔸𝔸! 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒-𝕤𝕒𝕟!! 𝕐𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕤𝕠 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤𝕠𝕞𝕖!! 𝔼𝕖𝕜𝕜𝕜!
*𝕀𝕘𝕦𝕣𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕒𝕥𝕙 𝕘𝕝𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕤𝕥𝕦𝕡𝕚𝕕, 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕙𝕖'𝕤 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝.*
- 𝔾𝕪𝕠𝕞𝕖𝕚: 𝕀𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖?
- 𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦𝕣𝕚: 𝔼𝕖𝕜𝕜! 𝕐𝕖𝕤𝕤! 𝕄𝕖, 𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦𝕣𝕚, 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒-𝕤𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕀𝕘𝕦𝕣𝕠.
- 𝔾𝕪𝕠𝕞𝕖𝕚: 𝕀𝕘𝕦𝕣𝕠, 𝕨𝕖 𝕞𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟.
- 𝕀𝕘𝕦𝕣𝕠: ... 𝕐𝕖𝕤, 𝕨𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘, 𝕀'𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟.
𝔸𝕤 𝕚𝕘𝕦𝕣𝕠 𝕚𝕤 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕨𝕒𝕪, 𝕙𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕤𝕡𝕖𝕣𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕖𝕒𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕪𝕤
- "𝔾𝕖𝕥 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕥𝕠 𝕂𝕒𝕟𝕣𝕠𝕛𝕚, 𝔸𝕟𝕕 𝕀'𝕝𝕝 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕠𝕟𝕖𝕤..!𝔻𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕆𝕓𝕒𝕟𝕒𝕚'𝕤 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝 𝕒𝕡𝕡𝕖𝕒𝕣𝕒𝕟𝕔𝕖, 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕒𝕥𝕟𝕖𝕖𝕕.
- 𝕋𝕖𝕟𝕘𝕖𝕟: 𝕂𝔸ℕℝ𝕆𝕁𝕀!! 𝕎𝔼 ℍ𝔸𝕍𝔼 𝕋𝕆 𝔾𝕆 𝕋𝕆 𝕆𝕌ℝ 𝕄𝕀𝕊𝕊𝕀𝕆ℕ! 𝔾𝔼𝕋 𝕆𝕍𝔼ℝ ℍ𝔼ℝ𝔼!!
𝕋𝕖𝕟𝕘𝕖𝕟 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕤.- 𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦𝕣𝕚: 𝕂𝕪𝕒𝕒𝕒!! 𝕀𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒-𝕤𝕒𝕟, 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕘𝕠!
- 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕀𝕥'𝕤 𝕠𝕜.. 𝕂𝕒𝕟𝕣𝕠𝕛𝕚, 𝕀 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕘𝕠.. 𝔹-𝕓𝕪𝕖.
- 𝕄𝕚𝕥𝕤𝕦𝕣𝕚: 𝔹𝕖 𝕤𝕒𝕗𝕖 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒-𝕤𝕒𝕟!! 𝔸𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕣𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕚𝕤 𝕟𝕠𝕨 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕣𝕠𝕒𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕣𝕡𝕤 𝕨𝕒𝕝𝕝 ( 𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕝𝕝𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 𝕡𝕦𝕣𝕡𝕠𝕤𝕖, 𝕝𝕖𝕥'𝕤 𝕤𝕒𝕪 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕤 :𝔻 )
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕘𝕣𝕒𝕓 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜, 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕤 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕚𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕡𝕦𝕝𝕝 𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕨𝕠𝕣𝕕, 𝕤𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕡𝕚𝕟𝕤 𝕙𝕚𝕞, 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕣𝕒𝕟𝕕𝕠𝕞 𝕤𝕙𝕚𝕥.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕤 𝕗𝕝𝕦𝕤𝕥𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕥𝕠𝕣𝕥𝕦𝕣𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞. (𝔹𝕦𝕝𝕝𝕪)
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕚𝕤 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕖𝕕, 𝕓𝕦𝕥 𝕕𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕒𝕕 𝕙𝕖 𝕚𝕤, 𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕟𝕟𝕠𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕪.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕎𝕙𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕝 𝕤𝕠 𝕣𝕖𝕕, 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠𝕞𝕒𝕥𝕠, 𝕕𝕚𝕔𝕜𝕙𝕖𝕒𝕕... 𝔻𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥? 𝕎𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟!! 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦.
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕋𝕠𝕜𝕪𝕠, 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕖𝕒𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕣𝕚𝕕𝕘𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕖𝕖 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕠𝕟 𝟙..
- 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 ℙ𝕠𝕧: 𝔻𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕜𝕚𝕝𝕝 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣𝕞𝕠𝕠𝕟 𝟙?! ℍ𝕖 𝕘𝕠𝕥 𝕣𝕖𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖𝕕 𝕣𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜! (𝔻𝕚𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕥 𝔸𝕦)
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝔽𝕌ℂ𝕂 𝕐𝔼𝔸ℍ! 𝕀 𝔽𝕀ℕ𝔸𝕃𝕃𝕐 𝔾𝔼𝕋 𝕋𝕆 𝔼ℕℂ𝕆𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔸 𝕃𝕆𝕎𝔼ℝ 𝕄𝕆𝕆ℕ!
𝕊𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕝𝕠𝕟𝕖𝕣, 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕠𝕟𝕖'𝕤 𝕞𝕚𝕟𝕖!𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕚𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕠𝕟 𝟙 𝕞𝕒𝕪 𝕓𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕠𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕤 𝟘 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕦𝕡 𝕝𝕒𝕦𝕟𝕔𝕙𝕖𝕤 𝕒𝕥 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕠𝕟 𝟙.
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕖𝕤𝕥𝕚𝕞𝕒𝕥𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕤 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕀 𝕚𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕝𝕚𝕔𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟𝕤 𝕟𝕖𝕔𝕜 𝕠𝕗, 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟 𝕞𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕤𝕦𝕔𝕙 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕤𝕡𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕔𝕒𝕟𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕖 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕒𝕜𝕖𝕕 𝕖𝕪𝕖, 𝕦𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕖𝕟𝕥𝕣𝕒𝕥𝕖.
𝕋𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕝𝕒𝕤𝕙 𝕠𝕗 𝕤𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕, 𝕓𝕦𝕥 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕒 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕠𝕟 𝟙.
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕤𝕤! 𝕎𝕙𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜 𝕕𝕚𝕕 𝕐𝕆𝕌 𝕜𝕚𝕝𝕝 𝕚𝕥?! ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕊 𝕄𝕐 𝕂𝕀𝕃𝕃! 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞𝕖𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣.
- 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕪-𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥-𝕥𝕠 𝕕𝕚𝕖!! ℍ𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕘𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕜𝕚𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦..
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕒𝕕 𝕒 𝕙𝕦𝕘𝕖 𝕒𝕣𝕘𝕦𝕖 𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕦𝕟𝕥𝕚𝕝 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤..
- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝔹𝔼𝕋𝕋𝔼ℝ 𝕁𝕌𝕄ℙ 𝕆𝔽 𝕋ℍ𝔼 𝔻𝔸𝕄ℕ ℂ𝕃𝕀𝔽𝔽, 𝕀𝕋'𝕊 ℕ𝕆𝕋 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝔸ℕ𝕐𝕆ℕ𝔼 𝔾𝕀𝕍𝔼𝕊 𝔸 𝔽𝕌ℂ𝕂 𝔸𝔹𝕆𝕌𝕋 𝕐𝕆𝕌ℝ 𝔸𝕊𝕊!-..
𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙄𝙎 𝙎𝙊 𝘾𝙍𝙄𝙉𝙂𝙀𝙀𝙀
𝙃𝙀𝙇𝙋
𝙄 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙪𝙥𝙡𝙤𝙖𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮, 𝙥𝙧𝙤𝙙 𝙜𝙤𝙣 𝙗𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 13 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙨?
𝘽𝙪𝙩 𝙮𝙚𝙖
YOU ARE READING
Sanegiyuu (Kny BL)
Romance𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞, 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮𝐬 𝐚𝐛𝐭 𝐭𝐨 commit it 𝐛𝐮𝐭 𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐬 𝐬�...