𝙏𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙄'𝙢 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙄 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙚𝙭𝙩, 𝙨𝙤 𝙞𝙣𝙨𝙩𝙚𝙖𝙙 𝙤𝙛
"- 𝙂𝙞𝙮𝙪𝙪: 𝙈𝙤𝙖𝙣𝙨 𝙘𝙪𝙯 𝙨𝙖𝙣𝙚𝙢𝙞 𝙞𝙨 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢"
𝙄'𝙡𝙡 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚
" 𝙎𝙖𝙣𝙚𝙢𝙞: 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙖𝙨 𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙂𝙞𝙮𝙪𝙪
𝙂𝙞𝙮𝙪𝙪: 𝙈𝙢𝙢𝙝~"𝙃𝙚𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙝𝙚𝙝𝙚
𝙀𝙉𝙅𝙊𝙔 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙄𝙉𝙂 𝙎𝙊𝙈𝙀𝙏𝙃𝙄𝙉𝙂 𝙈𝘼𝘿𝙀 𝘽𝙔 𝘼 6 𝙔𝙍 𝙊𝙇𝘿!!𝙟𝙠 𝙟𝙠, 𝙩𝙧𝙮 𝙩𝙤 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙢𝙮 𝙖𝙜𝙚. 𝙄'𝙢 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙣 21.
_______________________________________𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: *ℙ𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕦𝕗𝕗𝕤*
ℍ𝕦𝕘𝕤 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕚𝕥𝕖𝕤 𝕚𝕥.𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕙𝕠𝕝𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕒𝕤𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕦𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: ℍ𝕒~ 𝕙𝕒 𝕊-𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞-! 𝔸ℍ!
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕤𝕠 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕠𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕦𝕥𝕖 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕠𝕨𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕠𝕕𝕪, 𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙, 𝕗𝕦𝕔𝕜, 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕚𝕥𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠..
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦.?𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕙𝕒~ 𝕙𝕒~ 𝕪𝕖𝕤.. *𝕡𝕒𝕟𝕥𝕚𝕟𝕘*
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖 𝕞𝕪 𝕓𝕠𝕪𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕨𝕟 𝕚𝕥?
ℕ𝕠𝕨 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕨𝕒𝕤 𝕔𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝟚 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟𝕤, 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕖𝕕, 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕪𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕪-𝕪𝕖𝕤.. *𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕙𝕖𝕖𝕡𝕚𝕤𝕙𝕝𝕪*
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: ℍ𝕒 𝕙𝕒 𝕙𝕒 ~ (𝕙𝕖'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖'𝕤 𝕡𝕒𝕟𝕥𝕚𝕟𝕘) :𝔻
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕊- 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚.. 𝕀 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕀'𝕞 𝕘𝕠𝕟𝕟𝕒 𝕔𝕦𝕞 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟..!
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕄𝕖 𝕥𝕠~
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕔𝕠𝕖𝕞𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕤𝕥𝕠𝕞𝕒𝕔𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕗𝕖𝕝𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕒𝕣𝕞 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕒𝕤𝕤..
ℂ𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕖𝕤𝕤 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕥 is?😫🌚
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕔𝕠𝕔𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕨 𝕙𝕠𝕨 𝕙𝕒𝕣𝕕 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕣𝕦𝕟 𝕚𝕥.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝔸𝕙!~~ 𝕋-𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕗𝕖𝕖-
𝔹𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕗𝕚𝕟𝕚𝕤𝕙, 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕔𝕦𝕞𝕞𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖, 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕤𝕞𝕚𝕣𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕚𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕨𝕒𝕝𝕝𝕠𝕨𝕖𝕕 it🥶🥶
𝕊𝕠𝕠𝕟 𝕚𝕟 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝟙𝟘 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕𝕤 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕖𝕨𝕕, 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕤𝕦𝕔𝕜 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕔𝕠𝕔𝕜, 𝕨𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕔𝕜𝕖𝕕 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕛𝕠𝕝𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕘𝕣𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕕 𝕤𝕙𝕖𝕖𝕥.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕊- 𝕊𝔸ℕ𝕄𝔼𝕀~! 𝕐𝕆𝕌'ℝ𝔼 𝕋𝕆𝕆 ℍ𝔸-
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕙𝕒𝕕 𝕗𝕒𝕚𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕠𝕧𝕖𝕣-𝕙𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕚𝕗 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣 𝕨𝕒𝕤 𝕠𝕓𝕧𝕚𝕠𝕦𝕤𝕝𝕪 𝕟𝕠.
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕐𝕦𝕦, 𝕔𝕒𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕨𝕒𝕝𝕜?!
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: ℕ- 𝕟𝕠.. 𝕄𝕪 𝕝𝕖𝕘𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘.
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕘𝕒𝕧𝕖 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕒 𝕙𝕒𝕣𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕝𝕒𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝟛𝟚 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖 𝕚𝕥 (𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕖𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕣, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕕𝕣𝕦𝕟𝕜.)
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕀'𝕝𝕝 𝕘𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕓𝕒𝕥𝕙 𝕗𝕠𝕣 𝕦𝕤.
𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕒 𝕓𝕒𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠𝕥 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕.
𝔸𝕝𝕝 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕝𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚.
𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦: 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚.. ℂ𝕒𝕟 𝕨𝕖 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕝𝕖..
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕐𝕖𝕒𝕙 𝕐𝕖𝕒𝕙, 𝕀'𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖.
𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕝𝕖𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡.
(𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕤𝕜𝕚𝕡 𝕥𝕠 𝟡 𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣, 𝟙𝟘:𝟛𝟚)
𝙏𝙃𝘼𝙏'𝙎 𝙏𝙃𝙀 𝙀𝙉𝘿 𝙁𝙊𝙍 𝙉𝙊𝙒𝙒𝙒𝙒𝙒, 𝙄'𝙡𝙡 𝙩𝙧𝙮 𝙩𝙤 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙞𝙢𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙡𝙡 𝙩𝙧𝙮 𝙡𝙤𝙤𝙠, 𝙨𝙤 𝙥𝙧𝙖𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚𝙚𝙚𝙚 (𝙨𝙤 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙢𝙮 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙬𝙖𝙮!!)
YOU ARE READING
Sanegiyuu (Kny BL)
Romance𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞, 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮𝐬 𝐚𝐛𝐭 𝐭𝐨 commit it 𝐛𝐮𝐭 𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐬 𝐬�...