Memories

463 7 5
                                    

𝐀𝐬 𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐬𝐞𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐈 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐛𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬..

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐡𝐢𝐦

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐰? 𝐈- 𝐢𝐭- 𝐢𝐭'𝐬.. 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭..

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤.. 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐬t𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭.. 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐞𝐚, 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐞𝐚?

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: 𝐎- 𝐨𝐤.. 𝐈'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐚 𝐭𝐞𝐚, 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞'𝐬.

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐨𝐤.

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐞𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫.

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: 𝐎 - 𝐨𝐡! 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲! 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐨..!

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤.. *𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫*

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡.

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐨.

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: I can tell you about my bow.. if you like..

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐈𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨.

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: 𝐍𝐨, 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐁𝐨𝐰 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫, 𝐓𝐬𝐮𝐭𝐚𝐤𝐨.. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐝𝐲.. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐝𝐢𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐨𝐧.. 𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝟏𝟏.. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞, 𝐬- 𝐬𝐡- 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐝.. 𝐏𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞.. 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐞..

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢:  ... 

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭! 𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞!.. 

Sanemi just randomly said words.. His body made him.

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 his past.

*𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤*

*𝐒𝐚𝐛𝐢𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐚𝐩𝐬 𝐠𝐢𝐲𝐮𝐮*

𝐒𝐚𝐛𝐢𝐭𝐨: 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭! 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧.. 𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡.. 𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝!

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲! 𝐀𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧!

𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞! 𝐒𝐨 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐝𝐢𝐬𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭!

*𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤*

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢: 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲... 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝟏𝟎, 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐦 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭... 𝐒𝐨 𝐈 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫.. 𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐥𝐟, 𝐨𝐫 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐥𝐟.. 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐚 𝐤𝐧𝐢𝐟𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐨𝐦𝐞.. 𝐁𝐮𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞.. 𝐌𝐲 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝, 𝐈 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫.. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧,  𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧 𝐫𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬.. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 had 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧,  𝐦𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐞 a 𝐦𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫.. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞.

𝐘- 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨..

𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮: 𝐒𝐚𝐦𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮..





𝙰𝙰𝙰𝙰𝙰𝙰𝙰 𝙸 𝙺𝙴𝙴𝙿 𝙾𝙽 𝚆𝚁𝙸𝚃𝙸𝙽𝙶 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝚃𝙷𝙴 𝚆𝚁𝙾𝙽𝙶 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙵𝙾𝙽𝚃- 𝙷𝙴𝙻𝙿 𝙼𝙴, 𝙰𝙽𝚈𝚆𝙰𝚈𝚂, 𝙸𝚃'𝚂 𝙻𝙸𝚃𝙴𝚁𝙰𝙻𝙻𝚈 𝟶𝟸:𝟶𝟸 𝙷𝙴𝙻𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿𝙿
𝙸 𝙻𝙸𝚃𝙴𝚁𝙰𝙻𝙻𝚈 𝙰𝙼 𝙸𝙽 𝙻𝙾𝚅𝙴 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝚂𝙰𝙽𝙴 𝙶𝙸𝚈𝚄𝚄.

𝙽𝚎𝚡𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝙸𝚗- 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝟷𝟹 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜

𝚆𝚘𝚛𝚍𝚜: 𝟺𝟼𝟸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sanegiyuu (Kny BL) Where stories live. Discover now