𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐇𝐀𝐏𝐏𝐄𝐍𝐄𝐃?!

516 6 6
                                    

𝙎𝙤𝙤𝙤, 𝙄'𝙫𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚𝙚𝙚, 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙢𝙮 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚𝙚𝙚!!

𝙔𝙖𝙮𝙮𝙮𝙮

*𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕨𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕦𝕡* 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜.

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 ℙ𝕠𝕧: 𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕒𝕔𝕜?! 𝕄𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕙𝕒𝕕 𝕊𝕖𝕩?! 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕖𝕝𝕝.

*𝔾𝕖𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕖𝕞𝕠𝕣𝕪 𝕠𝕗 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕖𝕩*

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕠𝕙 𝕤𝕙𝕚𝕥, 𝕀 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕘𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕖𝕚𝕣𝕕.

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕘𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕒𝕪𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕚𝕥𝕤 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞.

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕒𝕙 𝕤𝕙𝕚𝕥, 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜. 𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥..

𝕊𝕠𝕞𝕖 𝕨𝕖𝕚𝕣𝕕𝕝𝕪 𝕙𝕠𝕨 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣𝕤 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙𝕚𝕟𝕘.

ℍ𝕖 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖𝕤 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦𝕤 𝕤𝕙𝕚𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕔𝕜𝕖𝕪𝕤.

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 ℙ𝕠𝕧: 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕙𝕒𝕤 𝕤𝕠 𝕞𝕒𝕟𝕪 𝕙𝕚𝕔𝕜𝕖𝕪𝕤.. 😳

𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕦𝕡 𝟝 𝕞𝕚𝕟𝕦𝕥𝕖𝕤 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕝𝕠𝕧𝕖. 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕚𝕟𝕘.

𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙𝕖𝕕.

𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚: 𝕆- 𝕠𝕙, 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕨𝕒𝕜𝕖.. 𝕐𝕦𝕦- 𝕀 𝕞𝕖𝕒𝕟 𝕋𝕠𝕞𝕚𝕠𝕜𝕒, 𝕀 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕗𝕒𝕤𝕥..

𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕓𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕖𝕖𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕖𝕒𝕥, 𝕙𝕖'𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕝𝕚𝕞𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠 𝕊𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕙𝕖𝕝𝕡𝕤 𝕙𝕚𝕞, 𝕓𝕦𝕥 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕨𝕙𝕪 𝕙𝕖'𝕤 𝕝𝕚𝕞𝕡𝕚𝕟𝕘..

𝕎𝕙𝕚𝕝𝕖 𝔾𝕚𝕪𝕦𝕦 𝕚𝕤 𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕂𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟, 𝕤𝕒𝕟𝕖𝕞𝕚 𝕚𝕤 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥.

Sanegiyuu (Kny BL) Where stories live. Discover now