2.Bölüm: Acı Gerçkeler Beklemediğimiz Anda Tokadını Atar

33 9 0
                                    

KUŞLARIM MERHABA

Yeni bir bölümle geldim size.Umarım beğenirsiniz satır arası yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.

Instagram hesabımı takip ederek de bölümlerle ilgili paylaşımlarımı izleyebilir bana destek olabilirsiniz.😘

İnsta hesabım:

_tatli_cadi.34

Başlamadan önce yıldızımı parlatmayı unutmayın.✨✨

İYİ OKUMALAR

***
"

ne mazisinden söz ediyorsunuz?"Diyerek bomba gibi attığı soruyla hepimiz olduğumuz yere çivilenmiştik...

                                  ***

Zaman denen döngünün içinde sürekli dönüyoruz.Belki de zaman diye bi şey yoktur.Sadece yaşadığımız anların bitmesi geçmiş sayılıyordur. Zaman dediğimiz kavramın en kıymetlisidir insanlar için maziler.

İyisiyle kötüsüyle geçmiş insanların en değerli hazinesidir.Gidipte geri gelmeyen.Geri dönüşü olmayan bir hazine ve geçmişin bize getirdiği en önemli hususlardan biridir ders. Kişi Er ya da geç geçmişiyle yüzleşmek durumunda kalacaktır.
Benim de geçmişimle yüzleşmenin vakti gelmişti belki de.Tam karşıma geçmiş benden hesap soruyor gibiydi...

Bu anı hiçbirimiz beklemiyorduk.Ben gözlerimi Ayla Hanım'ın üsütnden çekemezken bu soruyla ikimiz de afallamıştık.

Zamanı geriye almak istiyordum.Sadece bir kaç dk öncesine.Düşüncelerime bıçak gibi saplanan seneryolar yüzünden başımda ince bir sızı hissettim.
Üçümüzünde ağzını bıçak açmazken bu sesizliği büyük bir cesaretle "b-be-ben" diye kekeleyerek ben bozmuştum.

O an sanki konuşmayı unuttum gibi. Yeni konuşmaya başlayan bir bebek gibi kekeliyor şaşkın şaşkın bakıyordum.Savaş'ın zaten Dünya'dan kopuk olduğunu derin düşüncelere daldığını konuşamamasından anlamıştım.

Kısa süre sonrayasa düşündüklerimi yalanlarcasına sihirli bir değnek değmiş gibi  konuşmaya başlayınca gözlerimi Ayla Hanım'ın üstünden çekip Savaş Aktaş'a çevirdim. "Aşkım doktor hanım bir reçete yazsın üçümüz gidelim.Oturup sakince konuşalım." Diyerek karısının sorduğu soruyu cevaplamamaya özen göstermişti.

Karısının bir tepki vermesini bekliyordum ki beni yanıltmıştı.
Aksine "Tamam canım." Diyerek hem diliyle hem de başını onlaylarcasına sallamıştı. Bu hareketine şaşırmış olsam da bir şey demeye söz hakkımın olmadığını düşünüyordum.

Ben de hemen Muayene ettiğim odaya Yani Beste Hoca'nın odasına ilerlemeye çalışırken yolumu kestiğini farkedip hemen kenara çekilen Ayla Hanım'la göz göze geldim.Çok güzeldi gözleri.Fakat anlamlandıramadığım bir şey vardı o zümrüt gözlerinde.Yeşil harelerindeki bakışlarımı kısa tutmuştum.Çok kurcalamamaya çalıştım.

Derini'mi YaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin