Selam Kuşlarım
✨Yeni bir bölümle geldim size biraz gecikmiş olabilir şimdiden özür diliyorum.😔
✨İntagram hesabımı takip ederek bana destek olabilirsiniz.😚
İntagram: _tatli_cadi.34
✨Oy ve satır arası yorumlarınızı eksik etmezseniz ben de sevinirim.✨✨
Böylece daha hızlı yayınlamaya çalışırım yeni bölümü.😁😁İYİ OKUMALAR
***
Çantamın içinden bulduğum telefonumu çıkararak açtığımda bilinmeyen numaradan gelmişti bu mesaj.Evimin sokağına doğru kırdığımda arabayı evim kadarjıma girmişti bile.
Sandıklarımın aksine ikisi de yazmamıştı.yazılanlar nefesimi kesmeme ve ani fren yapmama sebep olmuştu.çünkü gelen mesaj bir erkek tarafından yazılmış gibiydi.
"Çok az kaldı Derin'im
Yakında çıkacağım karşına..."***
Bu da neyin nesiydi?
Kim benim numaramı nasıl bulacak?
Üstelik numaramı herkese veren biri değilim.Rehberimde bir elimdeki parmakları geçecek kadar kişi bulunmuyor.
Peki bu kim?
Nerden adımı tanıyor?
En önemlisi o kim oluyor da bana bu şekilde hitap etme cüretini kendinde buluyor?
Affallamıştım...
Söyledikleriyle kaç dakikadır arabada ölüm sessizliği oluşmuştu hiç bir fikrim yoktu.Zaman durmuş gibiydi.Karalarımı telefonumdan ayırmazken bir yandan da zihnimi yoklamaya çalışıyor kim olduğunu bulmaya çalışıyordum.
Üstelik tahminimce erkek yazmıştı. Fakat bundan bile emin değildim. Adı üstünde sadece bir teoriyden ibaretti.
Sahi kimdi bu?
Bu bir şakaysa hiç hoş değildi.
Telefonuma düşen mesajdan sonra nefes almayı unutmuş yerimde kitlenmiştim.
Sessizlikle barış içindeyken arabanın cam tıklatılmasıyla yerimde irkildim.Kafamdaki düşüncelerden anında sıyırılırken kafamı sola çevirip kim olduğuna baktım.
Bu Özge'ydi.
Yüzüne anlamlandırmadığım bir ifadeyi takmış bana dikmişti bakışlarını.
Kapıyı açmam için elini yukarı aşağı saklıyordu.Bir yandan da söyleniyordu.Sesi boğuk geliyordu.
Belki arabanın içinde olduğumdan belki de atılan mesajdan kafamda oluşan gürültüden.Arabanın kapısından açma düğmesini çevirerek kapıyı açtığım anda Özge hareketlenip kapıyı açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derini'mi Yaralar
RomansaDerin'in yaralarından oluşan hikayede bazı yerler gerçek olsa da bir çok yeri kurgudur. Acımasız kaderin Derin karanlığa sürüklerken Bir çift Kömürden hayat bulmaya çalışan Derin Özdemir...