5.Bölüm: Kömür Gözlü

21 5 2
                                    

SELAM KUŞLARIM

✨Nasılsınız Bakalım?

✨Okuduğunuz saati alalım.😝👉🏻

✨Yeni bölümü geciktirmeden atmak istedim ama yine olmadı.Heycanınızı kaybetmemek adına😘

✨Bölüm ile ilgili yorumlarınız satır arası yapmanızı istiyorum Duygularınızı merak ediyorum.Tabi ki en önemlisi oyları.

Instagram:

_ tatli_cadi.34

İYİ OKUMALAR

***

Ayağımı debriyajdan çekerken gaza basmaya başladım araba caddede son sürat ilerlerken kafamdaki düşüncelerle boğuşuyordum ki.

Son anda beklemediğim bir şey oldu...

***


Karşımda siyah bir motosikletin farları belirince kontrolümü kaybettim ve direksiyonu sağa kıramamıştım.Bir patlama olmuş gibi camlar arabanın içinden yüzüme doğru serpilirken bilincimi Kaybettiğimi hissettim.

Her yer kararmıştı...

Önümü göremez olmuştum.Meydanda tek başıma kaldığımı anlamış ve böylece kafamdaki savaşlarla da yenilgimi ilan etmiştim.

Edilen ilanın ardından sol gözümden akan yaşın varlığını hissettim ve karanlığın kuyularına doğru gömüldüğümü.

***

Her yer bulanıktı.Tavandan yol alıp gözüme yansıyan ışıktan dolayı gözlerimi açmakta oldukça zorluk çekiyordum.

"Derin iyi misin? Derin,güzelim aç gözünü? Yaşama sebebim uyan.
Aç gözlerini Zeytin gözlüm benden sakınma. cevap ver nolur..." Derken biri, sesi titriyor ve endişeliydi.

Sesleri kulağımdan beynime yeni yeni iletmeye çalışırken neler olduğunu kavramaya çalışıyordum.

Sesini daha önce duyup duymadığımı teyit edercesine kendime soru yöneltiyor ve mantığımı kullanmaya zorluyordum kendimi.

Kimin sesi bu?

Bir dakika...

Bu ses...

Bir erkek sesi...

Neler oluyor böyle Allah aşkına?

Neredeyim ben?

Tavandan gözüme ulaşıp Görüşümü engelleyen bu ışık da neyin nesiydi?

Ve en önemlisi kimin sesi bu?

Derini'mi YaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin