Island Camp

630 18 5
                                    

Titlu: Island Camp sau Tabara de pe Insula.

Poveste: Alex (e fata) si fratele ei geaman putin aiurit, Leo, impreuna cu cei mai buni prieteni ai lor, Samuel (Sam), Lance si Maya, sunt expediati intr-o tabara de vara pe o insula.
Ei devin rebelii taberei incalcand toate regulile, dar distrandu-se in secret noaptea cu directorul tanar si zapacit al taberei.
Intr-o zi, ei gasesc pe insula un loc parasit despre care se zice ca a fost fosta tabara militara de pe insula. Acolo isi fac fortul rebelii adolescenti, dar cand vor sa se intoarca in tabara, ia-o de unde nu-i! Tabara lor de vara disparuse, iar in locul ei erau acum niste ruine. De fapt, nu erau ruine, ci abia se puneau bazele ei. Cand s-au intors la fort, au observat ca ruinele erau acum o impresionanta tabara de vara din anul ... 1870 !!!!!! Si nu orice fel de tabara,ci una militara!
Pierduti in acel an, cei cinci incearca sa descopere calea pentru a ajunge din nou in 2015, in tabara lor de vara...

Personaje:
Alex Jennings
Leo Jennings
Samuel Race
Lance Mittford
Maya Beecher

Idee replica:
Alex: Unde e toata lumea? Pe bune, baieti, asta e o gluma proasta!
Lance: De data asta nu suntem noi! Uite copacul in forma de semn de intrebare! Aici este tabara!
Leo: Sau aici era... Maya, ce ai facut?
Maya: Eu???

Sam: Stati! Baieti! Veniti inapoi la fort!

Alex: Ce e asta???

Un copil din tabara militara: Sa traiti! Sunteti in tabara militara de pe insula! De ce nu purtati uniforma? Doamna Sefa o sa va rupa gaturile!

Lance: Scuze pustiule, dar ce se intampla? Unde e tabara de vara? Cea cu trasul cu arcul si caiac pe rau?

Pustiul: Ce tabara? Asta-i iadul pe pamant!

Alex: Piciule, in ce an suntem?

Pustiul: Ce intrebare mai e si asta? 2015, Doamne iartama!

In cor: pfui...

Pustiul: Doamne, Terra nu cred ca va mai atinge anu' ala! Suntem in 1870! Ce v-a venit?

Problema care genereaza actiunea: Ei nu existau in anul ala, deci urmau sa dispara din clipa in clipa daca nu gaseau i solutie sa se intoarca!!!!

Idei de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum