Suflete Pierdute

158 3 2
                                    

Avertisment: destul de trist

Titlu: Suflete Pierdute
Subtitlu: Dând timpul inapoi

Descriere: Tommy si Susie au fost doi copii, frati, de 13, respectiv 9 ani. Au ajuns fantome intr-un incendiu si i-a prins furtuna, care i-a aruncat departe, intr-o padure.
Tommy stie ca e mort, ca e fantoma, dar Susie inca crede ca e in viata. Tommy nu vrea sa ii distruga inima suriorei sale mai mici, asa ca se preface ca sunt vii.

Pe langa Susie care incearca din rasputeri sa culeaga o floare sau sa prinda un fluture, Tommy vrea sa gaseasca drumul inapoi catre corpurile lor si sa dea astfel timpul peste cap. In calatoria lor imensa prin padure, gasesc o casa arsa cu doua trupsoare fara viata si trec pe langa ele indurerati, Susie bucurandu-se ca inca e vie, dupa cum credea ea. Totusi, treceau exact pe langa corpurile lor de acum multe luni de la incendiu.

Dupa ce trece un intreg an, Tommy gaseste un ceas magic cu care poate da timpul inapoi ca sa se readuca la viata pe el si pe Susie, ca sa poata preveni incendiul si sa isi salveze familia.
Dar pentru ca trecuse atat de mult timp de atunci, bietul Tommy isi da seama ca forta lui nu e de ajuns pentru a intoarce acele timp de un an, asa ca isi sacrifica sufletul pierdut pentru a o readuce la viata pe Susie.
Ultime lui cuvinte au fost:
- Susie, sa nu plangi... Doar tu poti preveni asta! Sa fugi cu mami si tati din casa, repede! De mine sa nu aveti grija... Voi reusi sa scap! Doar evita incendiul!
Si astfel se arunca in ceas, iar Susie se trezi vie in casa care ardea...

Dar sufletul pierdut in viitor al lui Tommy nu mai reusi sa se intoarca in trecut si ramase pierdut pentru totdeauna, in jarul casei arse....

Idee de replica:
Susie: Tommy! Ursul! Salveaza-ma! (Si incepe sa planga)

Tommy: nu te speria... Nu are ce sa-ti faca...

Susie: De ce?

Tommy: Nu conteaza. Doar lasa-l in pace...

Atentie!!! Susie nu afla niciodata ca a fost/este fantoma! Tommy nu ii va spune niciodata!!!

Idei de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum