Loving You - Sold

285 6 6
                                    

Titlu: Loving You
Subtitlu: Our love is like a game of "True or Dare"

Personaje:
Pablo Ezquel
Diana Fherero

Cuprins:
Diana Fherero este o fata de 21 de ani din Italia cu rudele din partea mamei din Italia si cele din partea tatalui din Argentina.
Pablo Ezquel este spaniol si are 23 de ani.

Diana il intalneste pe Pablo in Argentina si se indragostesc. Ei cred ca sunt facuti unul pentru altul, dar drumurile lor ii despart mereu. Intre ei apar certuri din cauza unor minciuni nevinovate ale lui Pablo si a unor obligatii ale Dianei, care ii moare tatal. Ea promite sa ii indeplineasca ultima lui dorinta, dar face o mare greseala, pentru ca tatal ei o provoaca sa se desparta de Pablo din cauza unui secret al familiei.

Ea se desparte de Pablo, dar amandoi sunt distrusi si nu isi gasesc un alt suflet pereche. Dar nici impreuna nu mai pot sta, din cauza minciunilor lui Pablo si provocarea Dianei. (De aici asemanarea cu "Adevar sau Provocare" = "Truth or Dare")

Isi dau seama ca nu mai pot scapa din aceasta inchisoare a dragostei si au de facut o alegere: se uita unul pe altul definitiv sau continua la infinit povestea lor imposibila?

Ei, chiar daca se iubesc nespus, nu sunt facuti unul pentru altul, iar asta le-o spune si numele cuplului: Diana+Pablo=Diablo.

Distributie:
Pablo Ezquel-Francisco
Lachowski
Diana Fherero- Nu am gasit pe cineva potrivit. Cel care ia ideea poate sa caute sau sa propuna, dar eu aleg daca se potriveste sau nu. Trebuie sa i se potriveasca numele si sa se potriveasca cu Francisco Lachowski. Nu stiu cine, vedem.



Idei de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum