Titlu: Jurnalul
Subtitlu: (n-are, puneti voi daca vreti)Personaje si distributie:
Avril - Paris Berelc
Layla - Oana Gregory
Alex (Alexander) Stormhold - Cody Christian
Marcus Fireheart - Marshall WilliamsPoveste:
Avril a crescut intr-o familie de oameni bogati, care au adoptat-o de mica. Inca e un mister de unde vine si a cui fata e pentru cei apropiati.
Singurul care o intelege e jurnalul ei, in care scrie tot ce si-ar fi dorit sa fie. Dar intr-o zi observa ca poate sa controleze obiectele cu mintea si ca poate face multe alte lucruri pe care le scrie in jurnal.
In scoala ei, fata populara, Layla, isi bate joc de ea si de faptul ca tibe un jurnal, tinandu-i isonul si minioanele ei. Pe langa pacostea de Layla, chipesul Alex ii fura inima si se apropie tot mai mult de el, crezand ca poate avea incredere totala in el, pana cand ii dezvaluie secretul jurnalului si ii arata. Astfel, Alex observa ca atunci cand scrie ca vrea sa poata zbura primeste aceasta putere, pe care si-o ascinde de ochii lumii.
Dar ceva nu e in regula cand apare si baiatul misterios din umbra in poveste, Marcus, care o spioneaza pe Avril si planuieste sa-i fure jurnalul.
Replica: -Da-mi jurnalul! Acum!
- Nici intr-un milion de ani, Marcus! Nu stiu ce planuri ai, dar te voi opri in tot ceea ce vreu sa faci!!!"
Continuare poveste:
Totul devine o batalie pentru jurnal cand afla Alex, pana cand, intr-o noapte, Marcus ii sopteste lui Avril ca Alexander ar vrea sa ii fure jurnalul ca sa poata avea puteri nelimitate deoarece este reincarnarea unui geniu rau care cauta jurnalul de mii de ani.
Avril nu il crede si pica in capcana lui Alex, apoi facand echipa cu Marcus ca sa salveze lumea. In toata aventura asta Avril isi da seama ca il place pe Marcus, iar dragostea lor ii face sa uite de scopul pentru care il urmaresc pe Alex.Sfarsit: La final, Marcus si Avril gasesc jurnalul, iar Marcus il rupe in bucati pentru a-i disparea puterile lui Alex, dar, din pacate, ii dispar si lui Avril.