Changbin
İçeri giren kişi chandı felixin yatağına doğru yürüdü felixin yanına oturdu birazcık saçlarını okşadı sonrada konuşmaya başladı "seninle bu son iki günümde olabildiğince iyi zaman geçirmeye çalışacağım felix" şuan gerçekten tam zamanında geldiğimi düşünüyorum ama saklanmasaydım yakalanırdım ve chanı son iki günü kaldığını öğrenemezdim son öğrendiğim bilgiyle beraber geri namjoonun yanına dönmek için yola çıktım.Namjoon
Yaklaşık iki saat olmuştu ama changbin hala gelmemişti içimdeki birinin onu görmesi veya yakalanmış olması hissi gerçekten beni tedirgin ediyordu ama changbin bu işte gerçekten iyiydi yakalanmış olamazdı belkide gittiği yeruzaktı veya biryere uğramıştı ben bunları düşünürken kapı çalmıştı "gir" içeriye giren changbindi "neden geçkaldın" "yol uzundu dönüştede markete uğradım" "peki yaşıyorum" "yaşıyor ve şanseseri son iki günü kaldığını öğrendim" "ozaman yarın herkesi topla" "tamam" dedi changbin sonrada odadan çıktı. O çıktıktan sonra bisüre oturup yarın için düşünmeye başladım ve hayla aklımda cb97'yi kaçırdıktan sonra onunla neyapıcağımı ilkişim onun gerçek ismini öğrenmek böylece elimde onu polise ermek gibi bir tehdit olucaktı sonrada jyp nin depolarının yerini öğrenilen sonrada birine satarım veya para savcılarına veririm hertürlü kardayım. Saat yaklaşık birdi bende bugün burda uyuma kararı aldım..............................................
Şuan toplantı odasına doğru yürüyorum doğrusu aklımda hiçbişey yok. İçeri girdiğimde herkez oturmuş beni bekliyordu " dün changbinden aldığım bilgilerle göre düşünürsek cb97 ve ekibini yarın kaçırınca fikirlerinizi alalım" oda tamamen sesizleşti ve herkez düşünmeye başladı " changbin sen eskiden stray kıds ekibindeydin onların nerede yaşadığını ve jyp nin işlerinin nasıl ilerlediğini biliyor olmalısın" dedi yongi " haklısın nerede yaşadıklarını ve ekipten katılanları nereye götürdüklerini biliyorum sizi oraya götüren bilirim ama içeri girmemiz zor olucak Buyüzden bence bolca adam götürmeliyiz" changbinin bizimle olması büyük bir şanstır en azından yerlerini biliyoruz " ama çok adam götürürse fark edebiliriz ve cb97 nin nezaman öldürülüceğini bilmiyoruz" dedi Jin "peki ozaman skz nin ekibinden biriyle anlaşsak" dedi jungkook aslında bu iyi bir fikirdi elbette changbinin aralarında iyi anlaştığı biri vardır ve hiçbiri cb97nin ölmesini istemiyordur " peki mantıklı ama kim bize güvenirki changbin desek onu ölü biliyorlar yani onada kadar güveniceklerini düşünmüyorum" dedi jimin ve aramızda gine bir sessizlik oluştu " buldum Yongbok olur veya hwang onların bana güveniceğine eminim ama en garanti Yongbok" " peki neden onlar" tea haklıydı onlara neden güvenelim "çünki yongbok cb97nin kardeşi ve ben ölmeden önce biz sevgiliydik" peki bu bizim için iyibi kozdu " peki hwang o neden" jungkook dan gelen beklenmedik soruyla changbin donup kaldı ama sonra derin bir nefes aldı " biz biz onunla da sevgiliydik" bu bilgi hepimizi şok etmişti hem changbinin bilmediğimiz bir ilişkisi vardı üstüne bu üçlü bir ilişkiyi " neyse şuan bunlar önemlideğil konumuza dönelim ozaman changbin sen bugün felix ve huyujin le konuş sana güveniyorum onlara yarın cb97yi nezaman götürüceklerini sor Jin ve yongi sizde bana yarın için 10 adam ayarlayın en iyi adamlarımız alın geri kalanlarda silahları hazırlasın ve güzelce dinlensin yarın herkez dinç ir şekilde karşımda olmalı changbinden saati öğrendikten sonra yarın kaçta çokıcağımızı yarın size mesaj olarak ileticem "" tamam namjoon "dediler hep ir ağızdan görev harici diğer adımla hitap edilmesi ve efendim denmesini seğmem" ozaman dağılın yarın önemli birgün"
Farkındayım kısa oldu ama diğer bölüm oldukça uzun olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şans //namchan
RandomBir mafya tarafından öldürülücekken başka ir mafya tarafından kurtarılmak şanstan başka nedirki