Kimse kafama silah tutmuyor kesinlikleee 😭😭
________________
Chan
Yaklaşık bir saattir burda bağlı oturuyorum bizimkileride yanıma bağlamışlardı kimsenin sesi çıkmıyordu hepimiz jyp nin gelmesini bekliyorduk. Sonunda bir yarım saat kadar sonra sonunda jyp gelmişti daha doğrusu jyp nin korumaları gelmişti o pislik hala ortalıkta yoktu derken oda geldi suratında herzamanki iğrenç gülüşü vardı bana doğru yaklaştı "bugün hatalarının bedelini alacağım gün ha chan veyada şeymiş demeliydim cb97" lanet adam çocukluğumdan beri onu pis işleriyle uğraşıyorum şimdi is onuntarafından öldürülmeyi bekliyorum eğer onu yakalamayı başarabilseydim onun tüm vicuduna bıçakla kesikler açar kerepetenle tüm parmaklarını keser sonrada bedenini parçalara ayırıp kemiklerini ayrı etini ayrı yerlere gömüp organlarını hastaneye bağışlardım tabi bir tanesi hariç kalp çünki onun bir kalbi olduğunu sanmam. Adamları yanıma geldi beni yerimden aldılar kapının önüne getirdiler tüm arkadaşlarımı görebiliyorum burdan jyp elini havaya kaldırdı "başlayın" diyip elini şıklattı elinde sopa olan birkaç koruması arkadaşlarıma vurmaya başladı onlar benim için arkadaştan öteydi kardeşlerimle fi yapamıyacağımı bilmeme rağmen onları kurtarmak için çırpındım onların acı dolu iniltilerini duymak bana acı veriyordu" onlar hiç bişey yapmadı neden onlara zarar veriyorsun beni öldürüp geçsene!" diye bağırdım" dümdüz ölmeni istemiyorum onların acı çekmesi sana acı veriyor merak etme daha fazla izletmicem hadi diğer odaya geçelim" dedi adamlarına el işareti yaptı iki adam beni kollarımdan tutup sürüklemeye başladı tam kapıdan çıkacakken felixle göz göze geldik gözleri yaşamıştı dudağı patlamıştı yüzünde kızarıklar vardı acıdan inliyordu o an koşarak gidip ona sarılmak istedim herşeyin geçeceğini söylemek istedim ama hiçbirşey yapamadım işte en çok ta o acı veriyor. Yaklaşık 3 dk lık bir yürüyüşten sonra bir odaya vardık içeride bir çok işkence aleti vardı ortada bir sandalye vardı bu sandalye tanıdıktı hatta tanıdıktan öte bu bir işkence sandalyesiydi kurbana elektrik vererek öldürüyor fakat bu psikopatın bununla sınırlı kalacağını sanmıyorum beni sandalyeye oturtup bağladılar jyp saçlarımı çekip kafamı yukarı kaldırdı"sana acıyorum chan Buyüzden pek nirşey yapmicam bu sana yeter ne dersin" sonrada saçımı sertçe bırakıp eline bir kumanda aldı bir düğmeye bastı oan vicuduma giren elektrik akımı acı vericiydi sonra bir düğmeye daha ve acım ikiye katlandı Birtane daha bitane daha derken artık acı dayanılmaz oldu nekadar süre oldu bilmiyorum ama tamamen bitmiş haldeydim nezaman geldiğini farketmemiş olucam ki jyp bir anda saçımı çekti "son sözün ne bang chan" dedi hiçbir şey söyleyemedim tetiği çekip beni vurucakken bir anda bayıldı içeri birkaç kişi girdi içerisi savaş alanına döndü birinin beni çözdüğün hissetimm o kişi saçım tan tutup kafamı kaldırdı "merhaba cb97" dedi sonrası ise karanlık..........................
Çok kısa bir bölüm oldu evet neyse byyyyy seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şans //namchan
RandomBir mafya tarafından öldürülücekken başka ir mafya tarafından kurtarılmak şanstan başka nedirki