Changbin
Şuan yıllardır kendisine nefret beslediğim kişi jyp karşımda bir sandalyeye sıkı sıkı bağlanmış ve baygın bir şekilde tam karşımda duruyor. Hayallerimi gerçekleştirmek üzere olmanın mutluluğuyla ona sırıtarak bakıyorum. Yavaş yavaş ayrıldığını fark edince ona doğru yaklaştı ağzı bağlı olduğu için sesi çıkmıyor ama gözündeki korkuyu görmek bile beni ölesiye tatmin ediyor.
"Eeee namıdağar jyp en büyük mafya liderlerinden biri olarak karşımda bağlı bir şekilde durmak nasıl bir duygu?"
Bana okadar korku dolu gözlerle bakıyordu ki ona acıyabikirim veya kimi kandırıyorum ona ne olursa olsun asla acımıyacağım.
"yılardır bu anı bekliyorum sence seni ne çeşit bir işkenceye öldüreyim hm?"
Daha önce kimseye işkence etmemiştim çünki benim alanım bu değil ben genelde yakın dövüş seviyorum ama jyp yi öldürmek benim görevim ve kimseye kaptırmam ona sadece acı çektirmek istiyorum. Yaşça üstü örtülü bir masaya ilerledim örtüyü kaldırıp malzemelere baktım kerpetenler, ipler, birkaç asit, çeşit çeşit büyüklükte bıçaklar, farklı bissürü alet var ama peki bu kuş yemi neden?
"hadi sana bir iyilik yapıcam sen seç önce hangisinden başliyim?"
Gidip onun ağzını çözdüm bir süre sesiz kaldı nefesini toparlamaya çalıştı.
"lütfen beni bırak söz veriyorum birdaha asla sana bulaşmicam"
Gülerek suratına baktım şakamı yapıyordu bu?
"sence yıllarca bu anı beklemişken seni bırakırmıyım peki madem sen seçmiyorsun ben seçerim"
Aletlerin üzerinde biraz elimi gezdirdim gözüm en ortada duran bıçağa kaydı sivri parlak gösterişli bir bıçaktı onu elime aldım doğrusu ne yapacağımı pek bilmiyorum ama eskiden chan hyung dan birkaç şey öğrendim.
"bence önce şu iğrenç derinin bir azından kurtulalım ne dersin?"
Sağ kolunu açtım sonrada bıçağın soğuk demirini derisine deydirdim yavaşça bastırarak deriyi yüzmeye başladım onun attığı acı çığlıkları bana ninni gibi gelirken o çırpınmakla yetiniyordu kolunun bir kısmını yüzükten sonra tekrar masanın yanına gittim. Masadaki kimyasallar biraz oynamak istiyorum. Kezzapı elime aldım ve ona doğru yaklaştım.
"bence küçük bir deneyden zarar gelmez"
"yalvarırım yapma ölmek üzereyim"
"şşşşt daha çok erken sabret biraz"
Kezzapı yüzüğüm kısıma doğru döktüm o an attığı çığlık pahabiçilemezdi bana yalvarıyor canını bağışlamamı istiyordu bir zaman öldürdüğü tüm arkadaşlarım işkence çektirdiği tüm arkadaşlarımın ona yalvardığı gibi oda bana yalvarıyordu doyasıya zevk alıyordum.
"hmmmm sıradaki ne olsa acabaa"
"lütfen yeter artık"
Kezzapın eti yakasının verdiği koku ve hala yakıyor olmasıyla o cozurtuya benzer sesin onun acı inlemeleriyşe birleşmesi bunu şuan sadece benim duyabiliyor olmam çok yazık. Biraz bakındıktan sonra elime kerpeten aldım ve sandalyenin arkasına geçtim elleri sandalyenin arkasına bağlıydı.
"sence önce hangi parmağından başlıyayım hmmmm"
"ooooo piri piti karemela sepeti terazi lastik cim las tiiikk önce sağ işaret parmağğıııın"
Kerpetenle işaret parmağını kopardım acı acı inliyor ve bağırıyordu sonra sırasıyla baş parmağı, serçe parmağı derken tüm parmaklarını kesmiştim.
"hmmmm bu çoook eylenceli sende eyleniyormusun?"
Gözlerinden yaş gelmişti bağırmaktan salyası takmıştı ve sanırım idrarını kaçırmıştı.
" ıyyy kaç yaşında adamsın bu iğrenç"
Kan kaybından ölmek üzereydi gözleri aşırı baygın bakıyordu artık sın darbeyi koymanın zamanı olduğunu düşündüm. Ama ne yapıcak tım en çok nasıl canını acıtırım derken gördüğüm iğneyle gözlerim kamaştı.
"hmm bak ben ne buldum ne işe yaradığını bilmiyorum ama senin üstünde denemeye ne dersin"
"sadece öldür beni artık vur kafama geç ne istiyorsun benden!!"
"ben senin acı çekmeni istiyorum ben intikam istiyorum"
Ona doğru yaklaşıp iğneyi boynuna enjekte ettim sonrada boş kutuyu masaya koydum. İlk 5dh bişey yok gibiydi fakat ondan sonrasında nefes anlamamaya ve titremeye başladı ağzından köpükler çıkıyordu can çekiliyordu sadece iniltiler çıkarıyordu en son 13.dk da kan kusarak son nefesini vermiş oldu jyp artık tarih oldu.
.......................................
OF HAŞMETLİMİZ CHANGBİNİMİZ HELAL OLSUN SANA
Uzun bir aradan sonra bölüm yazdım ve kısa oldu üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şans //namchan
RandomBir mafya tarafından öldürülücekken başka ir mafya tarafından kurtarılmak şanstan başka nedirki