Felix
Yarın chan huyungun ölüceği bilinciyle uyandım ve bugün hiç moralim olucağını sanmıyorum şuanda bu saatlerde chan huyung genelde yürüyüşte olur bende huyunjınin yanına gitme kararı aldım odamdan çıkıp huyunjınin odasına yürürken çığlık sesi dudum ses huyunjin den geliyordu evde yanlızdık kim olabilirki koşarak huyunjınin odasına gittim kapıyı açtığımda yatakta bayılmış şekilde duran huyunjın ve öldüğünü düşündüğüm sevgilimi görmeyi beklemiyordum... Yaklaşık bir beş dakika sonra huyunjın uyandı fakat hiçbişey söylemeden changbine bakıyordu bense hala changbinin yaşamasının şokunu yaşıyordum bisüre sonra huyunjın ve ben kendimize geldiğimizde changbin konuşmaya başladı "biliyorum şuan beni burda görmeyi beklemiyordunuz ve bende sizi çok özledim fakat buraya chan huyungu kurtarmak için geldim" huyunjınde bende şuan sadece chan huyungu kurtarmak sözcüğüne odaklanmış olmalıyızki ikimizde aynı anda "peki planın ne" dedik changbin ikimize de mutlu gözlerle bakıp planı anlatmaya başladı... Changbinin anlattığı plan mantıklıydı ama chan huyungu kurtardıktan sonrası neolucaktı ve iş birliği yapıcağımız çete bts yani onlara nasıl güvenebilirdik başları olan rm oldukça ünlü bir mafyaydı ve bu bence onların çetesine güvenmememiz için yeterliydi ama chan huyungu kurtarmak fikri daha ağır basıyor Buyüzden huyunjınle birbirimize bakıp bu fikri onayladık "tamam nezaman başlıyoruz" changbin güler yüzlü bir şekilde bize baktı "biz herşeyi hazırladık sadece sizin diğerleriyle konuşmanız lazım sonuçta onlarda planımızda benim şimdi gitmem lazım haberleri rm e vermem lazım" bunu dedikten sonra huyunjın ve bana birer öpücük verip gitti bir süre huyunjınle olduğumuz yerde kala kaldık. Biraz şoku atlattıktan sonra huyunjıne döndüm "diğerlerine nezaman anlatıcaz" biraz düşünür gibi yaptıktan sonra bana döndü " bence chan huyung gelmeden anlatalım" "neden chan huyunga söylemicekmiyiz" "ona söyleyemeyiz çünki bizim için tehlikeli olucağını düşünüp reddeder Buyüzden o gelmeden anlatalım" "tamam ozaman ben hanı uyandıriyim zaten minho da onun yanındadır kesin sende git ın ve seungu uyandır" "tamam peki meleğim" ikimizde odadan çıkıp diğerlerini uyandırmaya gittik han ın kapısına geldiğimde kapıyı tıkladım ses gelmeyince e içeri girdim ve tahmin ettiğim gibi han ve minho sarmaş dolaş uyuyorlardı gidip ikisininide dürterek uyandırdım ikiside oturur pozisyona gelip biraz ayıldıktan sonra minho tam konuşmak için azını açıcaktı ki ona izin vermeden ben konuştum "kalkın ve hızlıca oturma odasına gelim önemli bişey konuşcaz" diyip odadan çıktım. Önce tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp geçtim çünki sabah rutinimi yapıcak zaman yok hemen mutfağa gidip kahvaltılık bişeyler hazırladım diğerleride gelmişti artık hep beraber masaya oturduk masadayken huyunjın bana ben ona bakıyordum en son o söze başlama kararı aldı " bugün changbin geldi" hepsi şaşırmış gözlerle huyunjıne bakıyordu " biliyorum o ölmüştü yani hepimiz onu öldü biliyorduk ama ölmemiş yaşıyor ve şuan bts çetesinin bir üyesi ama asıl konu bu değil" huyun durakldığında hepsi duyduklarının şokunu atlatmaya çalışıyordu " ozaman asıl konu ne ve changbinin gelmesiyle alakası varmı" dedi minho hepimiz huyunjıne baktık ama o devam edebilecek gibi durmuyordu Buyüzden devamını anlatmak için konuşmayı ben devr aldım " bts çetesiyle iş birliği yapmamızı istiyor changbin bunun için gelmiş iş birliği dedi- "ne yani biz en ünlü mafya çetesi olan bts le iş birliği mi yapcaz onlara nasıl güvene bilirizki" dedi minho arkasından seungmin onaylar şekilde " minho huyung haklı onlara güvenemeyiz hem chan huyung da başımızda değilken bunu asla yapamayız tehlikeli" tam konuşucaktımki huyunjın araya girdi "konuda o zaten chan huyungu kurtarmak için iş birliği yapmak istiyorlar ve hepimiz biliyoruzki bu tehlikeli bir iş birliği ama bahsettiğimiz çete bts onlarşa kesinlikle chan huyungu kurtara biliriz ama tek sorun kurtardıktan sonrası chan huyungu kurtardıktan sonra ne olacağını bilmiyoruz üstelik bts in neden chan huyungu kurtarmak istediğinide bilmiyoruz ama en azından chan huyung ölmicek sır bunun için bu işbirliğini kabul etmeliyiz " bir süre sessizlik oldu hepimiz birbirimize bakıyorduk en sonunda jeongin sessizliği bozdu "tamam ben kabul ediyorum" ardından seungmin "tamam bende okeyim" "benim içinde sorunyok chan huyung kurtulucaksa herşeye tamamım" sadece minho huyung kalmıştı hepimiz ona döndük " ne bakıyorsunuz benim canımsevgilim kabul ettiyse benim konuşmama gerek yok kabulüm" dedi ve sonrada hanın yanağına bir öpücük kondurdu hepimizin yüzünü bir gülümseme kapladı ve tam o arada kapının açılıp kapanma sesi geldi ardındanda yürüme sesleri hepimiz kapıyor doğru baktık gelen chan huyungdu "vaaay bugün hepiniz erken uyanmışsınız ve kahvaltıyıda yapmışsınız ben dışarıdayken atıştırmalık bişeyler aldım Buyüzden geciktim kusura bakmayın" dedi ve bize o herzamanki muhteşem gülümsemesini sundu kendimi ağlicak gibi hissediyordum nekadar onu kurtarmak için bir planımız olsada ya başaramazsak korkusu vardı içimde koşarcasına chan huyungun yanına gidip ona sarıldım oda bana karşılık verdi onun o sıcacık sarılması ve muhteşem gülümsemesi budünyada unutamayacağım şeylerden biriydi..................................
Üzgünüm sözünü tutamadım ve gine kısa bir bölüm attım ama enyakın zamanda bir bölüm daha atmayı planlıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şans //namchan
RandomBir mafya tarafından öldürülücekken başka ir mafya tarafından kurtarılmak şanstan başka nedirki