5

21 4 0
                                    

Sevgili(m) Minho,

Nasılsın Ay'ım? Ben sen gittiğinden beri aynıyım. Sen gittiğin gibi misin gittiğin yerde? Yine gülüyor mu o güzel yüzün, ışık saçıyor mu o güzel gözlerin, hayat akıp gidiyor mu o güzel ipek saçlarından? Hâlâ beni seviyor musun?

Sona yaklaştım güzelim, çok yakınım sona ve sana.

Daha fazla dayanamıyorum artık. Sensizliğe, çaresizliğe, hiçliğe, hiç kimsesizliğe.

O yüzden her bir anımızı es geçiyorum. Belki bana kızacaksın. "Yaşa" diyeceksin yine o gün ki gibi. "Benim için yaşa, hayatın için" hayatım gitti Minho, artık sadece nefes alıyorum. Nasıl yaşayayım?

Her neyse. Bir akşam seninle sahile çıkmıştık. Kumların üzerinde oturmuş altında denizi, içinde yıldızları, üstünde Ay'ı olan gökyüzünü seyrediyorduk. Ve hayatımın en güzel konuşması gerçekleşti o akşam.

"Minho hyung, insanlar öldüklerinde gökyüzünden sevdiklerini izlerler mi?"

"Hm hm, elbette küçüğüm. İzlerler. Onları asla yalnız bırakmazlar. Birer yıldız olurlar gökyüzünde, ışık saçarak gözetlerler bizi. Bize dokunamadan, saçlarımızı okşayamadan, kokumuzu alamadan. Öyle bizi merak eder ve izlerler."

"Yaa, bizi hiç yalnız bırakmazlar demek."

"Evet, sen sevdiğin birisini ne olursa olsun yalnız bırakır mısın?"

"Hayır, bırakmam elbette."

"Öyleyse göğe bak Jisung, milyonlarca yıldız. Milyonlarca ruh sevdiklerini izliyorlar oradan. Ve asla limitleri, sınırları yok."

"Çok hoşlar..."

"Sende öylesin."

"Efendim?"

"Biliyor musun Jisung?"

"Neyi hyung?"

"Sana olan aşkımın ve bu yıldızların arasındaki ortak noktayı."

"Bana olan aşkın mı? Bilmiyorum hyung..."

"İkisinin de sınırı yok, dilediğin kadar izle."

"Hyung..."

"Sabahları görünmezler onlar, ama bir yerlerde hep varlar."

"Sen benim Ay'ımsın hyung."

"O nedenmiş?"

"Çünkü yıldızlar bazı akşamlar olmasalar bile ay hep bir yerde benimle beraber, beni izliyor."

O konuşmadan sonra ettiğin teklifi kabul ettim ve sevgili olduk. O geceden sonra tamamlandım ben benim güzel sevgilim. Aradığım diğer yarımı bulmuştum, hem de yanı başımda. Ne hoş değil mi? Şimdi anladın sana neden "Ay'ım" dediğimi.

İyi geceler Ay'ım, gene bakışalım. Görüşürüz, bir gün görüşeceğiz.

Niye Gittin? | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin