Hem harbi hem Barbie

295 44 64
                                    


"Ceza mı Sagopa mı?"

Hyuck duyduğu soruyla afalladı.

"Onlar kim be?"

Mark'da duyduğu cevapla afallamıştı.

"Duymamış olayım.
Ne demek onlar kim?"

Onun için önemli birileri galiba diye düşündü Hyuck. En iyisi rastgele birini atıp tanıyormuş gibi yapmalıydı.

"Sagopa demek istedim yani, Ceza da kimmiş..."

Mark elindeki karpuz dilimini yere düşürdü. Şaşkınlıkla karşısındaki çocuğa bakıyordu.

"Anladım. Ben sanmıştım ki... Neyse kardeşim sen karpuz felan ye ben bi Jeno'ya bakayım, arkadaşın sosyofobisini tetiklemiş gibi görünüyor."

Mark, yanından kalkıp Jeno ve Jaemin'in yanına giderken Hyuck öylece kalakalmıştı.

"Neydi bu şimdi?"

Ne olduğunu bile anlamamıştı, gayet güzel konuşup anlaşırlarken bir anda friendzone yemişti. O hüzünlü bir şekilde otururken aklında, Taylor swift- Dear John çalmaya başlamıştı bile...

Tüm bunlar olurken balkon tayfa biraz karışıktı.

Yuta,  Sicheng'i iltifat yağmuruna tutarken Jaehyun ise Taeyong'a trip atıyordu fakat Taeyong onun trip attığını bile anlamıyordu.

"Modellik çok yakışıyor gerçekten. Ama zor olmuyor mu hem okul hem modellik?"

Sicheng ise Yuta'nın ona yürüdüğünü bilmiyormuş gibi sohbet ediyordu.

"Aslında sen beni anlarsın, müzik grubun varmış senin de hatta geçen aynı çekimde denk gelmiştik. Zor tabiki ama işimi seviyorum."

Yuta içinden beni hala hatırlıyor diye sevinç gösterileri yapıyordu.

"Evet, küçük bir grubumuz var, reklam filmi müzikleri felan yapıyoruz, bazen kluplerde sahne alıyoruz, bazı partilerde ve etkinliklere gidiyoruz ama dediğim gibi yerel bir grup. Biz senin kadar ünlü değiliz tabi."

Yuta onun üstten düğmeleri açık olan gömleğinin açıkta bıraktığı tenini incelerken cevapladı.

"Ben de yerel bir modelim, o kadar da ünlü değilim sadece üniversitedekiler çok abartıyor."

"Abartılacak kadar güzelsin çünkü."

Yuta, kendini tutamayarak itiraf edince Sicheng kırmızının en tatlı tonlarına büründü.

Göründüğünün aksine utangaç  biriydi ha?

"Teşekkür ederim, sen de güzelsin.
Gitarda yani, güzel çalıyorsun."

Yuta, gülümseyebileceği en büyük ve parlak gülümseme ile Sicheng'in kızaran suratına baktı ve içinden 'galiba o da benden hoşlanıyor.' diye geçirdi.

Hoşlanıyor muydu bilemeyiz ama Sicheng'in Yuta'dan öyle kolay kurtulamayacağını ve bundan sonra Johnny ve Ten'in de sayesinde daha çok birlikte olacakları kesindi.

Kim bilir belki de aşık bile olurdu ha?

Gelelim çoktan tanışıp hatta tartışıp bozuşmuş olan çiftimize.

Çift diyoruz ama Jaehyun hiç oralı olmuyor tabi, ağırdan satıyor bu sefer kendini. İçi icinit yese de kırılmış Taeyong'a, öyle kolay düşecek gibi görünmüyor bu sefer.

"Jaehyun, ben özür dilemeliyim sanırım, geçen söylediğim her şeyi unut lütfen normalde öyle biri değilim."

Aslında tam olarakta öyleydi fakat Jaehyun'dan gerçekten hoşlanmıştı.

"Nasıl biri olduğunla artık ilgilenmiyorum Taeyong."

"Baştan baslayamaz mıyız?
Düzgün bir şekilde tanışıp konuşsak eminim sen de beni seversin?"

"Ben seni yeterince tanıdım Taeyong, daha fazlasına cidden gerek yok, şimdi müsaadenle arkadaşlarımın yanına gideceğim. Size iyi eğlenceler."

Vay canına, valentine boy gayet iyi direnmişti barbieye.

Hatta biraz fazla mı sert çıktım acaba diye şimdiden pişman olmuştu bile.

Koşar adımlarla mutfakta Bella ile hamburger için kavga eden Lucas'ın yanına gitti.

"Kanka ben galiba kötü bir şey yaptım."

Üzgün Barbie Taeyong ve onu teselli eden Yuwin ikilisinin ardından sıradaki grubumuz elbette Jungwoo ve Sungchan ve Hendery, Dejun ikilisi olmuştu.

Jungwoo ve Sungchan, onlara okey oynamayı öğretmeye çalışıyorlardı fakat yöntem biraz yanlış gibiydi.

"YANDIM AY AMAN AY AMAN..."

"Oğlum adamlar zaten bilmiyor utanman bir de taş mı çalıyorsun ayıp ya!"

Sungchan önündeki istakayi devirirken söyleniyordu.

"Bi dakika bi dakika hile yaparak mı kazandı yani?"

"Hile değil canım, kazanmakta değil. Biz ona bitmek diyoruz, sungchan gibilere de ağlayacaksan oynamayalım bilader diyoruz."

"Dışarıdan Barbie gibi görünüp nasıl bu kadar keko olabiliyorsun hayretler içerisindeyim doğrusu."

Dejun, Jungwoo'ya şaşkın bir şekilde bakarak konuştu.

"Her harbi hem Barbie canım."

İkilinin yanaklarından birer makas alarak masadan kalkmıştı.

Çünkü o gerçek bir mahalle abisiydi...


_____

YUWIN UNIT GELİYO  ARKADALSR
BENİMLE BERABER AGLAYİN DİYE SEREFİNE YB ATTİM HEMEN 🎉 🎉

material girl | 𝐧𝐜𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin