BOL YORUM BEKLİYORUM 😽
///
Mark ve Yuta'nin 1+1 göt kadar evinde tüm sürü- pardon pardon tüm arkadaş grubu oturmuş Johnny'nin getirdiği karpuzları kesiyorlardı.
"Abi bari bi tane bana kalsın. Yetmezse yine keseriz."
Mark Johnny'e 4 karpuz kesmekte ısrar ediyordu fakat Johnny yaklaşık 20 kişi olacaklarını 4 karpuzun yetmeyeceğini söyleyip reddediyordu.
"Ya 20 kişiye 4 karpuz tam oluyor işte, 5 kişiye 1 karpuz düşmüş olacak. Tam orantılı yani."
"Matematiğine sokturtmadan şu karpuzları buzluğa at Mark."
Fakat Johnny onu pekte dinlemiyordu. Tek düşündüğü şey sevgilisi ve arkadaş grubunu tanıştıracak olmanın hayatındaki en kötü karar olacağından emin olduğuydu.
"Yuta az daha parfüm sıkarsan şişeyi sana yutturmaya gelicem."
Burnunu gelen aşırı parfüm kokusuyla yüzünü buruşturdu.
O sırada Doyoung poposuna bir şaplak atınca sinirle arkasına döndü.
"Ten'in yanında böyle bir şey yaparsan bir daha yapamayacak hale geldiğinden emin olurum Doyoung."
Doyoung inadına bir de diğer tarafa vurup kesilen karpuzlardan bir dilim aldı.
"Bence sen Ten hakkında hiçbir bok bilmiyorsun John."
Tam olarak her şeyi bilmese de Ten'in eskiden biraz ayran gönüllü olduğunu elbette biliyordu Johnny. Fakat bunları düşünerek canını sıkmak istemiyordu. Şu an mutluydular ve önemli olan tek şey buydu.
"Bilmekte istemiyorum Dodo.
Şimdi müsaadenle Sungchan ve Lucas'ı uyarmam gerekiyor."Yuta ve Mark'ın minicik balkonunda boğuşan iki deveyi enselerinden tutarak kendine çevirdi.
"Ne yapıyorsunuz eşşek herifler!?'
"Abi, Lucas tişörtüme çikolata sosu döktü!"
"Lan dondurmama macun sıkmışsın pezevenk! Onu da söylesene."
Johnny sinirden eli ayağı titrer bir vaziyette son sabrıyla kendini tuttu.
"Abi titriyorsun!"
"Bakın iki gerizekalı, bir hata yapıp Ten'in teklifini kabul ettim ve beni buna pişman edecek her hangi bir hareket yaparsanız sizi doğduğunuza pişman ederim."
Zaten daha fazla söze gerek kalmadan kapı çalmıştı.
Johnny telaşla iki gerizekalıyı bırakıp kapıya koştu.
İçinden 'YUTA VE JAEHYUN'U UYARMADIM!' diye üç buçuk atıyordu.
Çünkü en mühim ikiliyi tehdit edemeden sevgilisi gelmişti.
Arkasında ceylan bekleyen aslan sürüsü gibi kapıyı açmasını bekleyen
arkadaş grubuna son bir korkutucu bakış atarak kapıyı açtı."AŞKIMM, NASIL ÖZLEMİŞİM!"
Ten hiç kimseyi umursamadan kucağına atlayıp dudaklarını birleştirince Johnny tüm sinirini ve korkularını unutup bir Teddy Bear olmuştu bile.
Ta ki iki grubunda öksürük sesi ve delici bakışları ile bölünene kadar.
"Askom isterseniz siz yatak odasına geçin biz bekleriz."
Ten'in en yakın arkadaşı çakma Barbie Taeyong iğneleyerek konuşup kimsenin davetini beklemeden içeri girmişti.
Onun hemen arkasından diğer barbielerde geçerken kendi aslan sürüsü şaşkın bakışlarla onları izliyordu. Ayı gibi izledikleri için Johnny kaş göz yaparak sahte bir öksürük yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
material girl | 𝐧𝐜𝐭
Fanfictaeyong: cuz we're livin in a material world, and im a material girl DF: 180523