Okey taşını alnıma yapıştırarak büyük bir kahkaha attım yine ve yine 1. olan belli olmuştu.
Cenk büyük bir hiddetle ayağa kalktı "AHA DA ŞURAYA YAZIYORUM BU KIZ HİLE YAPMIYORSA BENDE ŞEREFSİZİM" dedi mükemmel yüksek sesiyle. Demir'in " Şerefsizsin zaten amk" demesiyle ben ve Selin hunharca kahkaha atmaya başlamıştık.
Yani aslında çok da komik değildi aman kimin umrunda bir kere gelmiştik dünyaya.Cenk, yüzünü salak saçma hallere sokarken çok komik çok diyerek söyleniyordu. "Gelin lan bir daha"demesiyle Selin göz devirdi sürekli yeniliyordu sürekli aynı istekle yeneceğini düşünerek devam ediyordu. Selin, benden bu kadar dedi ve ellerini masaya koyup dengesini toplayarak ayağa kaldı. Kesinlikle katıldım diyerek bende kalktım çünkü Cenk'e uysaydık kesinlikle bu masadan kalkamazdık.
Biraz huysuz olan canım ikizim Demir'in kafasını okşadım elime vurarak elimi saçından uzaklaştırdı bırak abla ya diye söylenmesini hiç de takmamıştım, sana abla diyen ikiz mi olur dersenizde şöyle anlatayım ki ben Demir' den bir dakikacık önce doğmuştum ve bana abla demesini emretmiştim tabi ki o bana abla demek istemiyordu ama eğer demezse geçen sene arabanın pert olmasının sebebinin o olduğunu babama yetiştirmekten büyük zevk duyardım.
"Leyla biz kalkalım" dedi Selin aynı zamanda da dağılan saçlarını topluyordu.
Koltuktan kalkmadan tamamdır dedim Selinime. Cenk' ide koluna takıp götürdü elbet ki onları kapıya kadar uğurlamayacaktım en yakın arkadaş dediğin böyle olurdu canım.Odama girip yatağıma zıpladım hemen telefonu elime aldım, aldığım gibi biricik aşkım, canımın içi Devrim'in instagramdan gönderi attığını gördüm çok aktif kullanmazdı hatta en son ki gönderisi bir yıl önceydi ona çok yakışan gömleğini üstünde gördüğümde nerdeyse ağzımdan salya akacaktı. Aslında Devrim Selin'in abisiydi, Devrim'e olan ilgim gerçekten çok fazlaydı bunu o dışı herkes fark etmişti zaten. Evet, aramızda ki yaş farkı 7 olabilirdi ama ben 22 yaşındaydım neyi istediğimi bilebilirdim. Devrim abiciğimin hala çocuk olarak gördüğü kişi elbet ki değildim, umarım bunu bir gün anlayabilecekti.
Hatta öyleydi ki ilgimden Devrim'in annesinin bile haberi vardı yani canım Aylin ablacığımın çok seviyordum o kadını o kadar tatlı bir kadındı ki anne hasretimi onunla geçiyordum Selin ve Cenk, benim ve Demir'in 10-15 yıl önce ki arkadaşlarımız daha doğrusu çoçukluk arkadaşlarımızdı canlarım ciğerlerimdi onlar benim Demir annemin vefatından sonra ne kadar sert bir çocuk olsada içindeki o temiz kalbi biz biliyorduk.
Ben bunları düşünürken yukardan gelen mesajla irkilerek mesaja baktım Selindi yarın sarma saracaklarını annesinin onu da çağırdığını söyleyen bir mesajdı benim için hava hoştu sonuç olarak Devrimciğimi görecektim Selin'e olumlu bir cevap gönderdikten sonra telefonumu kapadım ve güzel bir uykuya daldım.
————————————————-
Merhabalarr!
Umarım hoşunuza gidecek bir kurgu olur, beğenmediğiniz yerleri yorumlardan söylerseniz hemen değiştirmeye çalışırım.
Bu benim ciddi ilk kurgum o yüzden birazcık heyecanlıyım hatalarımı maruz görün.
İyi okumalaaar🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLAK
RomanceSelin ve Demir'in dikkati Cenk'in üzerindeyken, Devrim kulağıma yanaşıp "Seni yerde yatıracağımı düşünme güzelim" diye fısıldamıştı. Yavaşça yutkunarak sadece teşekkür edebilmiştim. Beni koltuğa bıraktı kendisi ise yere yattı, ışıklar kapandı, iyi...